Toon posts:

GameCube pas in september?

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik las net op gamers.nl dat er een uitgever is die beweerd dat Nintendo Europa als onbelangrijk afzetgebied ziet en daarom de GC pas in september 2002 released.

Dit is werkelijk ongelovelijk. Tegen die tijd heeft iedereen al een Xbox of PS2. Want dit betekent ook dat er geen GC spellen worden verkocht in de EU en dat importeren dus een dure grap wordt.

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Hopelijk zo'n gerucht dat nergens op slaat anders zou het mooi klote zijn jah. Niemand gaat dus zo lang zitten wachten (behalve de echte Nintendo aanhangers misschien) .. ik iig niet. Laten we hopen dat het niet waar is, want als ik een console aan zou schaffen zou ik op dit moment toch wel voor de GC gaan.

PC Specs

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-02 17:00

Ace

Happy Happy Joy Joy

Dit is al jaren zo. Europa is voor de console makers weinig interessant. En Nintendo is van alle console fabrikanten degene die de grootste hekel aan Europa lijkt te hebben (al sinds de NES).

Nintendo's strategie;

Launch in Japan, heeel veel zien te verkopen
Launch in USA, nog veel heel veel meer zien te verkopen

[1 jaar later]

Launch in Europe, gut we hadden toch nog wat consoles over

:P

Verwijderd

Jij wilt dit maar al te graag geloven he 007 en dit komt jou ook uitstekend uit om de PS2 te verdedigen. Magoed, daar heb je roddels voor toch?

De gamecube zal niet in September launcheren, zo dom is Nintendo echt niet. Persoonlijk denk ik meer dat dit een actie is om Nintendo onder druk te zetten en dat ze die datum maar eens bekend moeten maken (Het is tenslotten een britse site). Die onzekerheid levert niks op.

Daarnaast hoor ik ook al mensen zeggen dat de Gamecube in Februari wordt gelauncheerd. Daar hoor je toch ook niemand over? Alleen maar roddels, roddels en nog eens roddels...

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Zou geeneens zo slecht zijn, kan ik nog ff die 3 games die die moeite waard zijn voor de PS2 checken en hem dan verpatsen als de GC komt :+

O ja, de GC komt gewoon eerste kwartaal 2002 uit.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Verwijderd

Ik zou het jammer vinden indien de GameCube later zou worden gelanceerd. Veel van de gamers zouden wel eens een andere console kunnen kopen.
Een voordeel is natuurlijk wel dat er meer goede games beschikbaar kunnen zijn bij een late lancering.

Ik heb zelf zojuist een PS2 aangeschaft met GT3. Nadat Zelda beschikbaar is voor de GameCube, zal ik deze alsnog aanschaffen.

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:02
Vorig jaar had ik zoiets van: "Boeiuh, die console wars, ik koop ze toch alledrie." Ik ben nu van gedachten veranderd. Als ik zie wat een armoe Nintendo laat zien, heb ik weer flashbacks naar de launch van de N64, maar dan zonder zelfs maar 1 goed spel. Nintendo heeft het nog steeds niet geleerd, het blijft een kiddie console. En zo goed zien de graphics er niet uit. Luigi's Mansion is grafisch niet beter dan een gemiddeld PS2 spel.

De Xbox is een big maybe. Halo lijkt me cool, maar dat komt op PC toch wel uit, en wordt dan heel wat flexibeler. Xbox heeft voorlopig nog de belofte om technisch beter te zijn dan PS2, maar dat moet ik ook nog zien.

En al dat gezeur dat de PS2 geen goede spellen heeft... kom op.

SSX
GT3
MGS2
FFX
GTA3
Sky Odyssey
Formula 1 2000
Devil May Cry
Pro Evo Soccer 2
NHL 2002

Misschien vind niet iedereen dit allemaal goede spellen, maar het is toch een respectabel rijtje, en voorlopig zie ik de GC dit niet nadoen.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
De NGC heeft geen territorial lockout dus je kunt net zo goed een japanse import kopen als je zo'n haast hebt.

Great minds think in parallel gutters.

Verwijderd

Op zaterdag 27 oktober 2001 10:31 schreef Countach het volgende:
De NGC heeft geen territorial lockout dus je kunt net zo goed een japanse import kopen als je zo'n haast hebt.
Nee, ze waren erover aan het nadenken om het niet te doen maar dat was niet haalbaar. De GC heeft dus wel een territorial lockout.

Verwijderd

Topicstarter
Dom... :P

Verwijderd

Op zaterdag 27 oktober 2001 10:07 schreef s_roubos het volgende:

SSX
GT3
MGS2
FFX
GTA3
Sky Odyssey
Formula 1 2000
Devil May Cry
Pro Evo Soccer 2
NHL 2002

Misschien vind niet iedereen dit allemaal goede spellen, maar het is toch een respectabel rijtje, en voorlopig zie ik de GC dit niet nadoen.
dat mag ook wel voort, een jaar NA de release. Zo'n rijtje heeft de GC al bij de launch man ! :P

Verwijderd

Op zaterdag 27 oktober 2001 10:33 schreef 007 het volgende:
Ik snap niet hoe je daar bijkomt, als de GC echt zo goedkoop wordt zal ik hem zeker in huis halen.
Heel simpel, aan het feit dat jij geruchten als een feit beschouwd (dat je het hier post bewijst het nog meer, zwak), daarna zeg je duidelijk 'Nintendo zuigt!!!' (die post is inmiddels verwijderd, kan je nagaan hoe zwak dat was) en nu zeg dat je er zeker één in huis gaat halen als hij echt zo goedkoop wordt terwijl je gisteren nog dit zei:
Kan er gewoon slecht tegen als Europa wordt overgeslagen, ik zal nooit een GC kopen, maar zal er toch echt wel af en toe op willen spelen.
Lekker tegenstrijdig, typisch een fanboy reactie. Lekker uitbuiten als een console negatief in het nieuws komt.

//edit En je post editen heeft geen zin, ik had hem al gequote.

Verwijderd

Topicstarter
Hahahaha, ja daar kwam ik dus net ook achter... :o Ok, ik zal toegeven dat ik PlayStation-fan ben, maar dat betekent niet dat ik wil dat de rest van de gamesmarkt niet in Europa komt. Ik speel ook veel PC spellen, en heb nog bijna een DC gekocht.

Verwijderd

Topicstarter
Iemand die een Volvo koopt, wil toch ook dat er andere merken op de weg rijden? Word wel heel saai anders. Ik ben geen die-hardfan.

Verwijderd

hehe :)

Ik ben er helemaal niet op tegen dat je een ps2 fan bent (één van mijn beste vrienden is er ook één)
Nu ik er over nadenk ben je volgens mij ook geen ps2 fanboy maar eerder Anti-Nintendo. Als je zo graag Nintendo zwart wilt maken doe het dan op een nette manier en niet zoals 'Nintendo zuigt' of 'Gamecube is kiddy'.

Eerst die flames @ gamers.nl en daarna dit bericht, mijn Nintendo liefde kon dat niet toestaan.

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

w00t! I'm a fanboy!! :D

Nontendi sucks!
Pleeysteetion ownz!
ehm..
Eksboks zuigt ook!

Naja...

• Copycat
  • Laatst online: 30-12-2025

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Op Saturday 27 October 2001 10:07 schreef s_roubos het volgende:

SSX
GT3
MGS2
FFX
GTA3
Sky Odyssey
Formula 1 2000
Devil May Cry
Pro Evo Soccer 2
NHL 2002

Zijn die al uit dan >:) (Import daargelaten dan)

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Nou, voor MGS2 ga ik wel een PS2 huren hoor :P. Sony bekijkt het maar voor de rest.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Wel duur, een maand of 3 een PS2 huren :P

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Yep...

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

Geruchten, als je daar al serieus op gaat reageren....

Ik heb trouwens ook gehoord dat de PS2 een XBox adon krijgt, zodat ie Xbox games kan afspelen. :P

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 22:02
dat mag ook wel voort, een jaar NA de release. Zo'n rijtje heeft de GC al bij de launch man !
Kom maar op met dat rijtje dan. En zet daar alsjeblieft niet Luigis Mansion in...

Het gaat er niet wat de GC over een jaar heeft; zoals ik het nu zie is het droevig wat Nintendo op de markt gaat brengen met de launch, net zoals het droevig was wat Sony liet zien vorig jaar. Maar Sony heeft laten zien dat het in een jaar heel wat coole spellen tevoorschijn heeft kunnen toveren, en Nintendo zie ik dat (gezien de N64, 5 coole spellen in 5 jaar) niet nadoen.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

N64 = dure cartridges = 3rd parties voelen zich ;(
GC = goedkope optical disks = 3rd parties voelen zich *D

Oftewel veel meer 3rd party support voor de GC dan de N64, tel daar Nintendo's eigen en 2nd party titels bij op en een cheape console met top graphics en je hebt een lekker systeem toch?

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Verwijderd

Als ik me niet vergis vertelt Nintendo de launchdatum van Europa 23 november. Oftewel: wachten, we zien het vanzelf.

Verwijderd

Ik heb eergister op de GameCube gespeelt hij is erg vet. Graphics van Luigi Mansion viel een beetje tegen(maar wat wil je met 1ste generatie spellen) Maar WaveRace was echt heel erg wreed. En Graphics waren top, je kon gewoon door het water de bodem zien. En gameplay is fantastisch, controller is vergeleken met die lompe N64 controller super fijn.

Als je in Den Bosch of omstreken woont ga da naar Replay Den Bosch in de Hinthammer straat. Ben van plan volgende week weer die gozer daar lastig te vallen. Echt heel verslafend!!!

Verwijderd

Op zondag 28 oktober 2001 12:49 schreef kixor het volgende:
w00t! I'm a fanboy!! :D

Nontendi sucks!
Owwww, no you you hurt my feelings, and you ghonna pay for it. AND I AM SERIOUS!!!!!

Je mag jezelf niet eens een fanboy noemen.
Pagina: 1