Ik heb hier nog een paar oude Phips speakers(3 weg) staan, met de volgende "eigenschappen" :
type: Philips 22RH532/OOZ 50/60 Hz, 150 Watt
met ingebouwd versterker systeem - "motional feedback loudspeaker system" - Output power 60 Watt, continous Sine Wave.
*Ze hebben alletwee een on/off switch, een "mains in" aansluiting (lijkt op een scheerapparaat aansluiting), waar bij staat: Max power consumption 150 Watt.
*Ze hebben een "mains out" aansluiting, waar bij staat max power supply 1 amp.
Verder nog een signal in/out aansluiting en een keuze mogelijkheid voor:
- pre amplifier 1V
- power amplifier 75 V
- power amplifier 19 V
- left/right channel
Nou wilde ik deze eerst uit elkaar slopen en er zelf een filter in zetten om ze vervolgens op m'n hifi set aan te sluiten.
Maar ik vroeg me af of die speakers het waard zijn om alle spullen (aansluitdraden) erbij te gaan zoeken etc. Heeft iemand verstand van dit oud spul ?
Thnx!
type: Philips 22RH532/OOZ 50/60 Hz, 150 Watt
met ingebouwd versterker systeem - "motional feedback loudspeaker system" - Output power 60 Watt, continous Sine Wave.
*Ze hebben alletwee een on/off switch, een "mains in" aansluiting (lijkt op een scheerapparaat aansluiting), waar bij staat: Max power consumption 150 Watt.
*Ze hebben een "mains out" aansluiting, waar bij staat max power supply 1 amp.
Verder nog een signal in/out aansluiting en een keuze mogelijkheid voor:
- pre amplifier 1V
- power amplifier 75 V
- power amplifier 19 V
- left/right channel
Nou wilde ik deze eerst uit elkaar slopen en er zelf een filter in zetten om ze vervolgens op m'n hifi set aan te sluiten.
Maar ik vroeg me af of die speakers het waard zijn om alle spullen (aansluitdraden) erbij te gaan zoeken etc. Heeft iemand verstand van dit oud spul ?
Thnx!