Kan qua hitte een midikast met xp1800+2xhd+....

Pagina: 1
Acties:

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 15:18
Ik wil binnenkort een nieuwe computer kopen.
Nu dacht ik eraan om alles in een standaard midikast te stoppen. Maar ik vraag me af of ik niet beter big tower kan nemen, gezien de hoeveelheid die er moet.
Als het even kan liever een miditower (zonder gaten of extra blowers etc.), want die big T's zijn meteen zo groot.

Er komt in 1 x XP 1700+ of 1800+, 2 x een hd, een cdbrander een dvd speler, 300watt of 350 watt voeding, misschien wat overklokken in de toekomst. En G3-TI200 of Radion8500 (ben ik nog niet uit).

Wat denken julie kan een midi of niet
alvst bedankt
Erik

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Als je dat allemaal in een midi wilt hebben dan kan je dat overklokken wel vergeten. Ik zou er wel een casefan in zetten. Misschien helpt een Hd-cooler ook wat. Die voert de warmte van de hd weg en dus minder warme lucht in de kast. Alle beetjes helpen in dit geval ;)

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-03 08:27

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

koop de Aopen H600A met gaten voor in totaal 5 fans standaard, lijkt mij de perfecte kast.

Ik koop hem binnenkort en mijn inhoud os ongeveer hetzelfde als jouw (alleen met een 350/400 watt voeding)

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

• Stalker
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-08 10:28

Stalker

Leon 20 VT Topsport

Geen probleem hoor.
Heb ik ook erin zitten in een Aopen midi.
Zie sign plus nog een kleine 8.4 gig hd.

Specs