Ik zag bij www.mp3infopoint.com op het forum een topic waarin iemand zei dat de laatste serie Lenoxx Power 1 niet goed was:
Kan iemand dit bevestigen? Mijn zus heeft er net 1 binnen en die zegt als je er een cd in stopt (al vanalles geprobeerd, ook gewone audiocd's) "Error 11" en "No disc". Verder ziet de poweraansluiting er wat brak uit. Net alsof er een stuk plastic mist. De opdruk is idd oranje en ik ga hem maar terugsturen.Lenoxx Power 1 BUGS !!
lenoxx.nl is geheel gestopt met de verkoop van deze speler.
Het probleem is dat sinds er een afstandsbediening op kan de POWER I vol met bugs zit.
U kunt deze slechte spelers herkennen aan de ORANJE letters (ID3 Power I MP3-CD Player) in plaats van de zwarte letters zoals hierboven op de foto,ook de afstandsbediening werkt niet goed en de adapter plug valt er haast uit. Indien u een slechte versie hebt vraag u geld terug aan de leverancier want deze mogen van Lenoxx NIET verkocht worden.
De Lenoxx Power I zal eind dit jaar opgevolgd worden door een nieuwe versie de Lenoxx Power II met o.a 480 seconden anti shock.
Met vriendelijke groet.