Op dinsdag 11 december 2001 23:46 schreef Klaaz het volgende:
O ja, ook nog een Palm professional, kan hetzelfde als alle moderne palmpjes behalve IR en geluid opnemen. Raar eigenlijk dat een apparaat zo weinig evolutie nodig heeft om nog steeds succesvol te zijn.
Het extra geheugen van de nieuwere Palm os apparaten zorgt er wel voor dat je meer programma's tegelijk bij kan hebben (-tig ipv tientallen). Ook wordt met een IR verbinding (bluetooth binnenkort hoop ik) email checken, sms schrijven en dergelijke wat makkelijker, want niemand heeft natuurlijk veel zin om te gaan rotzooien met kabeltjes. Het ziet er naar uit dat de meeste evolutie van de laatste jaren zat in het zo klein mogelijk maken van de Palmpjes (iets wat ik heel belangrijk vind, een van de redenen dat PPC devices mij niet erg aantrekken) en het groter worden van het software aanbod. Natuurlijk niet te vergeten het steeds geavanceerder worden van de software. Ik verwacht de komende tijd meer hardware innovatie te zien op het gebied van Palm os pdatjes, dat is al te zien aan de laatste ontwikkelingen (hogere resoluties, uitbreidings slots, kleuren schermen die niet zoveel energie zuipen, audio capaciteiten, steeds geavanceerdere uitbreidings modules).