Nog 1 laatste keer!

Pagina: 1
Acties:

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:17

Japie.G

Colour Classic

Topicstarter
Ja ja, daar komtie weer. weer gezeik over die amd casebadge zooi. Ik heb dus zo'n reseller ID, en heb daarop ook al vaak stickertjes enzo besteld. Ging altijd allemaal goed. Ik deed dit via zo'n linkie wat ik op GoT ergens had gevonden. Nou zie ik ineens dat luitjes ook van die posters enzo hebben, en muismatten, t-shirts, enz, enz. Nu wil ik dat natuurlijk ook. Het probleem zit hem in het volgende. Ik kan nietmeer inloggen op dei AMD site sinds dat ie is vernieuwd. Eerst was het zoon simpel siteje, nu zoon uitgebreide supersite, en ik kan dus niet meer inloggen. Wat ik dus wou doen: Ik d8 laat ik me opnieuw registreren als reseller, blijkt dat het ineens alleen in US/Canada kan, wie weet hoe dat zit??????? En wie weet waar ik die PID's van die posters kan vinden.

gan nou niet boos worden omdat er weer een topic geopend wordt over amd merchandise, AMD Rules nou eenmaal gewoon. Volgens mij kunnen ze dit soort topics voorkomen door deze zooi in de FAQ op te nemen >:)

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output - 48kWh LiFePo4 op 15kVa Victron systeem

• Dennizz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-07-2025

Dennizz

pc-70 mod in progress!

sorry dat ik dit even hier post :+ maaruh, weet iemand waar ik nvidia casebadges kan krijgen :?

Thnx, Dennizz

p.s. voor een AMD poster bin ik ook erg in B-)

Verwijderd

On side of Topic:

Ik heb zelfs een AMD vlag!! Suuk 6 met je handeltje

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:39

The Legend

*Plop*

Dit soort topics zijn idd niet gewenst want een tijd terug gingen 20.000 GoT'ers massaal reseller stuf bestellen en dat vond AMD niet echt tof..... (hebben ze ook kenbaar gemaakt aan een admin)

Ik ben toch malle pietje niet!

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

zat je wel op de europese site van AMD????????????

• cryptapix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-08 08:16
ik heb toen vanalles besteld
en aleen een amd poster gekregen :(

Verwijderd

Dit soort topics zijn idd niet gewenst want een tijd terug gingen 20.000 GoT'ers massaal reseller stuf bestellen en dat vond AMD niet echt tof..... (hebben ze ook kenbaar gemaakt aan een admin)
Ik geloof dat dat waar is ja en hier zijn al veeeel topics over geweest.

Verwijderd

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-08 23:26

Exterazzo

Qeasy

Op zaterdag 27 oktober 2001 11:33 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:

[..]

dubbelpost :P

Audentia

Pagina: 1