Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.
Zoek eventjes (ik weet niet of het wat is) naar IBM en HotMedia.
Misschien is het heel wat anders maar dat kan ik me nog herinneren. Ik moet nu namelijk weg.
Misschien is het heel wat anders maar dat kan ik me nog herinneren. Ik moet nu namelijk weg.
Waarschijnlijk QuickTime VR.
I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath
qucktime vr icm. hotspots en evt. sprites...
niet voor mietjes
niet voor mietjes
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Maar wel supercool!!!Op vrijdag 26 oktober 2001 22:28 schreef chem het volgende:
niet voor mietjes
ooops
Ik weet niet wat er aan de hand is, maar het forum heeft kuren...
goed nog een keer...
hier een voorbeeld... IN FLASH!!!
behalve FLASH zijn er GEEN plug-ins vereist...
http://www.euroflex.se/
goed nog een keer...
hier een voorbeeld... IN FLASH!!!
behalve FLASH zijn er GEEN plug-ins vereist...
http://www.euroflex.se/
^^ schop ^^
iemand enig idee hoe dit wordt gedaan in Flash?
Niet echt ingewikkeld lijkt me.. gewoon een movieclip maken met je visual. Daar op sommige plekken een button plaatsen.Op Sunday 28 October 2001 11:52 schreef paQ het volgende:
^^ schop ^^
Die je vervolgens met dragmovie een beetje heen en weer sleept afhankelijk van de coordinaten van je muispointer. Het principe is nix anders dan bv een menu zoals ik op mun vreselijk oude en nooit afgemaakte www.fizion.nl heb
aaaahhh...

dat menuutje op je site, dat reageert op de afstand die ik met mijn muispointer afleg.
De foto op euroflex daarintegen ziet de afstand van mijn muispointer als de snelheid die hij moet aannnemen...
en dan nog.... ben niet zo'n FLASH guru. meer uhm.... ahum... swish 2..... ahum....
dat menuutje op je site, dat reageert op de afstand die ik met mijn muispointer afleg.
De foto op euroflex daarintegen ziet de afstand van mijn muispointer als de snelheid die hij moet aannnemen...
en dan nog.... ben niet zo'n FLASH guru. meer uhm.... ahum... swish 2..... ahum....
Damn.. Swish.. dat krijg je er nou van.. maar het principe is hetzelfde.. die snelheid is meer een extraatje.Op Sunday 28 October 2001 14:18 schreef paQ het volgende:
aaaahhh...![]()
![]()
Zal wel ff kijken of ik een tutorial voor je vindt.
Kijk hier ff: http://www.flashkit.com/tutorials/Special_Effects/Creating-Brent_Th-51/index.shtml
thankks
die gaan we eens goed doorlezen...
die gaan we eens goed doorlezen...
Pagina: 1