Ik heb vanmiddag een topic over "Nog 8 dagen" gemaakt en deze kan ik nergens weer vinden, ik heb hem hier in LA geplaatst.
Pizzaman, iets vriendelijker
.
Ik quote mezelf maar uit een ander topic met exact dezelfde inhoud:
En daarna wil ik je op het bestaan van de LA-faq wijzen:
[topic=192344/1/100]
Ik quote mezelf maar uit een ander topic met exact dezelfde inhoud:
lees Dit topic maar eens.Op vrijdag 26 oktober 2001 18:30 schreef JvS het volgende:
Ga even de LA faq lezen. Topics die in de huiskamer horen worden daarheen verplaatst. Nu wordt jij boos en roept: "maar dan kan ik niet meer bij 'mijn' topic"
En dan antwoord ik:
"dan moet je geen HK-stijl topics in techfora openen. Die horen in de huiskamer."
En daarna wil ik je op het bestaan van de LA-faq wijzen:
[topic=192344/1/100]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Das fijn.
Ik heb al 3 topic`s in de HK staan en ik kan ze niet eens bekijken.
Jullie zetten een topic in de HK waarin ik vertel dat ik de HK nog niet in kan.
Vaag...

* Pizzaman wordt er een beetje moe van *Op vrijdag 26 oktober 2001 21:22 schreef JvS het volgende:
Pizzaman, iets vriendelijker.
Sorrie
Verwijderd
Misschien dat de modjes/adjes beter de HK-achtige topics van mensen, die geen toegang tot de HK hebben, kunnen verwijderen
in plaats van ze te verplaatsen.
Heb jij dan ook topic`s in de HK staan terwijl je er nog niet eens in kan?Op vrijdag 26 oktober 2001 21:24 schreef Nebuchadnezzar het volgende:
Misschien dat de modjes/adjes beter de HK-achtige topics van mensen, die geen toegang tot de HK hebben, kunnen verwijderen
Verwijderd
Ik heb wel eens gepost in een aantal topics die verplaatst zijn naar de HK ja, maar daar rouw ik niet om. Het waren toch geen belangrijke topics, want anders werden ze niet verplaatstOp vrijdag 26 oktober 2001 21:26 schreef ExiRana het volgende:
Heb jij dan ook topic`s in de HK staan terwijl je er nog niet eens in kan?
Ik moet nog 8 dagen wachten voor ik de HK in kan, en nu wordt hij verplaatst?
Kan ik een beetje boos om worden...

<font size=1>Nog een keertje dan:</font>
Topics die in de huiskamer horen worden daarheen verplaatst. Nu wordt jij boos en roept:
"maar dan kan ik niet meer bij 'mijn' topic"
En dan antwoord ik:
"dan moet je geen HK-stijl topics in techfora openen. Die horen in de huiskamer."
Dat topic wat je opende sloeg echt nergens op in LA.
Dit is afgehandeld. Je weet waar je topic is.
Topics die in de huiskamer horen worden daarheen verplaatst. Nu wordt jij boos en roept:
"maar dan kan ik niet meer bij 'mijn' topic"
En dan antwoord ik:
Dat topic wat je opende sloeg echt nergens op in LA.
Dit is afgehandeld. Je weet waar je topic is.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.