Toon posts:

VIA bus master IDE drivers en msi k7 t turbo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey,

Sinds ik mijn nieuwe mobo (msi k7t turbo ) met Athlon 1400 heb kan ik dit
onderdeel niet installeren onder windows XP: VIA bus master IDE drivers .
Ik heb toch echt alles geprobeerd, de msi cd die bij het mobo zat en de nieuwste 4 in 1 drivers.
Toen ik die installeerde viel het me wel op dat ik niet meer moest selecteren in turbo/standaard modus enzo.
Mijn vraag nu: heb ik de verkeerde 4 in 1 gepakt? moet ik dus andere hebben en zo nee? wat is dan de oplossing
Ik haal ieg veel te weinig 3d marks, dus er moet wel wat gebeuren :)
en btw: mijn Harde schijf vind ik ook wel erg langzaam, weet niet zeker of dat zo lijkt door
mijn cpu upgrade :) maar ieg duurt het wel errug lang allemaal, dat installeren en kopieren :'(
ik heb een 40 gb 5400 rpm (jaja, das heel langzaam, maar eerst was ie sneller :) )

Thx ByMeSDy

ps admins: als dit het verkeerde forum is.... sorry :)

Verwijderd

hm, mij viel er niets vaags op toen ik de 4in1 drivers installeerde onder winxp en ik heb ook een MSI K7T Turbo... m'n 3dmark score was ook vrij normaal (paar puntjes lager als in win2k, maargoe). Ik kan het helaas niet nog een keertje nakijken voor je, want ik heb uit pure frustratie win2k der ondertussen alweer opgeknald.

Verwijderd

probeer de nieuwe via 4in1 4.35 drivers eens. schijnen betere ondersteuning voor XP te hebben.
http://downloads.viaarena.com/drivers/4in1/4in1435v.zip

Verwijderd

Topicstarter
owkee, dan probeer ik die nu wel ff uit... Thx ieg alvast he ;)Deze heb ik als een van de weinigen nog niet geprobeerd

edit: tiepotje

Verwijderd

Topicstarter
ik heb (helaas ...kwam alleen msn nog op, geen enkele internetpage en geen icq) system restore moeten uitvoeren (windows XP) en toen kreeg ik dat gezeur niet meer. Ik heb gerestored naar 15 oktober, maar toen had ik nog ene msi k7t pro 2. Zou dat een probleem zijn of niet?

Verwijderd

Nu instaleer ik ook net zoan board onder w2000
Het gaat zo slecht, dat ik maar ben gaan wandelen.
Eerst de promise drivers die niet werken en nu cracht i nog steeds. Poehh

Verwijderd

Topicstarter
<update> Heb nu weet hetzelfde gezeur. Geen gerestorde windows meer, en hij wil gewoon niet installeren. Elke keer als ik opstart zegt windows dat ik die zooi moet installeren en elke keer lukt het me niet.
Wat doe ik nou fout??

Verwijderd

Are you having IDE troubles with your system?

If so, it is recommended that you download and install this IDE miniport driver for increased IDE performance and stability. Before using this driver, make sure you have all Windows updates. (Note: * new updates for XP were released 26 October 2001) If your system is stable, as always, our motto is "if it an't broke don't fix it". This driver is for Win9x/ME/2K/XP/NT.

Heb ik hier gevonden: http://www.viaarena.com/?PageID=2

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
-> OM :)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 29 oktober 2001 21:28 schreef klausewitz het volgende:

If so, it is recommended that you download and install this IDE miniport driver for increased IDE performance and stability. Before using this driver, make sure you have all Windows updates. (Note: * new updates for XP were released 26 October 2001) If your system is stable, as always, our motto is "if it an't broke don't fix it". This driver is for Win9x/ME/2K/XP/NT.

Heb ik hier gevonden: http://www.viaarena.com/?PageID=2
thx :) ik ben op het moment aan het downen (1.35 mb, @ 56k6 :Z ) eens ff kijken of het nu wil werken :)

Verwijderd

Topicstarter
wel een leuk progje hoor, alleen ik kan die drivers nog steeds niet installeren :( heb ze nou toch volgens mij allemaal wel gehad :? wat nu ?

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-04 19:34

Copyman

Dode muis

Hey, ik zit hier met precies hetzelfde probleem. :P

Als ik bijvoorbeeld programma's ga installeren dan hapert mijn muisaanwijzer en alles wordt traag ja, vooral bij hardeschijf-activiteit.

Ik heb al een nieuwe HDD gekocht en zelfs al nieuw geheugen, maar dit is niet de oplossing voor mijn probleem. VIA 4in1 drivers heb ik nu nog niet geinstalleerd.

Hopen dat we snel met een oplossing komen. :)

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 31 oktober 2001 12:15 schreef Copyman het volgende:
Hopen dat we snel met een oplossing komen. :)
Dat hopen we zeker ja ;(
Pagina: 1