Interesse voor Slot A waterblokken?

Pagina: 1
Acties:

• poing
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
De man die men waterblok gefrased heeft wil er gerust nog maken, indien er genoeg vraag is natuurlijk (hij koopt het koper ook aan, vandaar).

Men waterblok is van een extra dicht koper gemaakt (het koper dat ze gebruiken als verwarmings element, geleid dus extra goed).

Hij is 6cm hoog, 12.5cm lang en 2cm dik. Heeft flow gaten van 1,2 cm maar de fittings zijn 1cm. Alles is gemaakt dmv boren en dicht stoppen, wordt met water+luchtdruk getest.

Hier doe ik hem een plezier mee maar probably ook jullie, ik vond namelijk GEEN waterblok voor een Slot A (met cache dan). Eeeuh ja, Socket A is ook welkom natuurlijk :-)

• H3AdTr1P
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-02-2020

H3AdTr1P

Slot-A Crew

2 vraagjes

-foto ?
-prijs ?

klinkt mooi :-)

A pretty girl has a 99,99999% chance of being a bitch

• poing
  • Niet online
Heb geen webcam maar het rolletje foto's wordt maandag binnen gedaan. Kheb er 3000Bef voor betaald, of 74.3 euro omdat het vrij duur koper was. Volgende week gaat hij prijs vragen van gewoon rood (zachter) koper.

Nu vraag ik me wel af of dit in een tower kan, ik heb namelijk een desktop en de blok rust vrij goed op het slot. Een blok van die grootte gevuld met water is denk ik vrij zwaar, of worden die in towers ook goed vast gemaakt?

• H3AdTr1P
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-02-2020

H3AdTr1P

Slot-A Crew

3000BEF ???

nee sorry laat dan maar, dan maak ik er wel eentje zelf :)

A pretty girl has a 99,99999% chance of being a bitch

Verwijderd

ja idd foto's zou wel prettig zijn, maar 75 is wel een beetje veel... daar kan je (bijna) swiftech e.d. voor halen

en hoe zit het met de perfomance van dat blokje...

• poing
  • Niet online
Swiftech is volgens niet zo goed vergeleken met die blok, zal de performance volgende week testen en posten. Kheb het over duur materiaal he mensen, als je hetzelfde als zo'n danger den wil zal het stukken minder zijn. Die SLOT CPU's bringen de prijs ook omhoog tov zo'n socket.

Verwijderd

Ik ben zeer benieuwd !!!!
Pagina: 1