Peerke in action >:)
Modjes in action !!
"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2
Verwijderd
Hmmppff ik heb er jaren me server gehuurd gaat goed af en toe een update opsturen vanuit verwegistan waar ik nu samen woon met Donald Duck. Wel natuurlijk op 5 1/4 flop want anders gaat het niet. Want 8 inch floppen ondersteunen ze helaas niet meer waar ik dus op draai met mijn 300 baud modem 
En dan ben ik nog modern! Want sommige kunnen alleen maar vanaf hun msx met memory card werken! Pfoei dat is pas zwaar maar ach een zx spectrum ruled!
En dan ben ik nog modern! Want sommige kunnen alleen maar vanaf hun msx met memory card werken! Pfoei dat is pas zwaar maar ach een zx spectrum ruled!
nee ACM, dit is een spammerig concurrenten afkraakverzoek
We spend our years as a tale that is told
Voorloper van de Cobalt he; beeldscherm en toetsjes erbij inbegrepenOp zaterdag 27 oktober 2001 11:55 schreef Kertje het volgende:
ej zo'n een [afbeelding]
heb ik ook nog hierkewl kan ik met die laptop ook colocaten ?
Verwijderd
vergeet de grafische 2 kleuren interface niet !Op zaterdag 27 oktober 2001 13:05 schreef XorZ het volgende:
[..]
Voorloper van de Cobalt he; beeldscherm en toetsjes erbij inbegrepen
Stelletje bedriegers. Minix ondersteunt pas vanaf 2.0 TCP/IP
Op zaterdag 27 oktober 2001 13:32 schreef Kertje het volgende:
[..]
vergeet de grafische 2 kleuren interface niet !
En, de absolute pre boven een cobalt; de storage bestaat uit DRAM chips; dus super snel!
Tenzij er ineens een broadcast attack komt ofzo ....Op zaterdag 27 oktober 2001 13:37 schreef XorZ het volgende:
[..]
weet je zeker dat je niet over je traffic limiet komt...
Modjes in action !!
-- © 2
Nou, orderen danOp maandag 29 oktober 2001 00:53 schreef BaseFreak het volgende:
hehe coole site hebben die lui) ik wil dat ook
Modjes in action !!
-- © 2
ik ga toch maar is een server bestellen bij ze
Verwijderd
Hmm ik vind het wel een goed aanbod, alleen het dataverkeer is een beetje aan de dure kant
*dezegaatopslot-alert*
Tijd voor een nieuwe sig..
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()