Toon posts:

groot probleem, sim kaart geblokeerd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mijn sim kaart is geblokkeerd en ben mijn puck code naar 3 jaar kwijt. Kheb geen telefoon gejat ofzo, dan had ik wel een nieuwe sim kaart gekocht. maar naar 3 jaar ben ik wel een beetje aan mijn nummer gehecht!

wie kan me helpen

• Nikel
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Het idee is niet dat als je topic dicht wordt gegooid je er direct weer een opent... zucht

Verwijderd

^^ idd.. er is al een topic van je gesloten dit is de 2e |:(

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Bel de klantenservice met je probleem.

• WieMie
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Hmmz... Dit lijkt verdacht veel op een topic van 30 minuten geleden... Dubbelposten en illegale dingen vragen... Hmmz... Bel de klantenservice... Willen wel eens briefje met codes sturen...

Verwijderd

Op vrijdag 26 oktober 2001 20:42 schreef Heineken het volgende:
Bel de klantenservice met je probleem.
Precies, die kunnen je (verschilt per provider) aan je PUK code helpen, of aan een nieuwe SIM (dit kan altijd als je een abonnement hebt en ook als je je prepaid kaartje geregistreerd hebt, zoniet, dan heb je pech).

Verwijderd

overrule me maar
You asked for it >:) :P
Ik overrule bij deze mijn HGA :o

In overleg gaat ie toch weer open.
Het moge duidelijk zijn, dat we van unlockpraktijken ed. vanzelfsprekend niet gediend zijn, aangezien je daarmee illegale feiten (kunt) begaan.
De enige -goede- manier om dit te doen is via de klantenservice van je serviceprovider :)

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Er zijn wel meer dingen waar je illegale feiten mee kunt begaan. Dit forum bijvoorbeeld.
Pagina: 1