Als het goed is komt ie 2/11 uit en dan is ie hopelijk wat moeilijker dan Max Payne op de pc 
Wat denken en hopen jullie ervan ??
Wat denken en hopen jullie ervan ??
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Verwijderd
Ik hoop dus dat ze de ai van de bots wat beter hebben gemaakt,dat ze dus wat beter schieten ,lopen etcOp vrijdag 26 oktober 2001 20:31 schreef Fuelke het volgende:
Hoe kan eenzelfde spel nou moeilijker of makkelijker zijn, gewoon voor een ander platform???
Of ben ik nu gewoon zo dom??
misschien omdat je geen muis en toetsenbord hebt?Op vrijdag 26 oktober 2001 20:31 schreef Fuelke het volgende:
Hoe kan eenzelfde spel nou moeilijker of makkelijker zijn, gewoon voor een ander platform???
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Trieste opmerking, jij hebt al je geld van je mammie gekregen om een flinke pc te kopen zodat je daarmee in je sig. mee kan patsen, daarom heb je geen geld meer om nog een vette console te kopen, dus zeik je iedereen die er wel een heeft maar af...Op zaterdag 27 oktober 2001 08:50 schreef ByMeS_Dy het volgende:
ik dee er 15 uur ofzo over, 2 daagjes, maar het domste wat je in je leven kan doen is je geld te verspillen aan een consele a la PS 2
Verwijderd
leer engels gast, het is Rush hour 2Op zaterdag 27 oktober 2001 03:14 schreef Wekkel het volgende:
Bij mij duurde het wel iets langer dan 2 uur..
Danm, werkt hier nou niemand meer?
hah maar als je details zoekt moet je niet Max Payne gaan spelen.Op Saturday 27 October 2001 08:43 schreef Digital-DNA het volgende:
Als ik zo'n spel speel wil ik er zeker van zijn dat ik niets mis, die details zijn er toch niet voor niets?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
Pixels zoekenOp Friday 26 October 2001 20:31 schreef Fuelke het volgende:
sja, ik hoop dat ze de crosshair hebben veranderd, want een crosshair van 1 pixel werkt natuurlijk voor geen meter, zeker niet op een tv beeldbuisOp Sunday 28 October 2001 02:33 schreef xmvl33 het volgende:
[..]
Pixels zoeken
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Op Sunday 28 October 2001 02:33 schreef xmvl33 het volgende:
oh wat goedOp Sunday 28 October 2001 02:00 schreef OiSyN het volgende:
Wow! Alvast reageren op een thread uit de toekomst!Op Sunday 28 October 2001 02:02 schreef OiSyN het volgende:
[..]
[..]
oh wat goed(kijk naar de datum/tijd)
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
En omdat jij met je pauper krantenwijk maanden hebt gespaard voor zo'n speelstation kan je het niet verwerken dat er mensen zijn die wel kwaliteit kopen om games op te spelen (plus meer, das nou een PC!)Op Saturday 27 October 2001 10:35 schreef Ares het volgende:
[..]
Trieste opmerking, jij hebt al je geld van je mammie gekregen om een flinke pc te kopen zodat je daarmee in je sig. mee kan patsen, daarom heb je geen geld meer om nog een vette console te kopen, dus zeik je iedereen die er wel een heeft maar af...
Triest...
Ik doe er niet aan mee, je hoort mij niet schreeuwen PS2 roels of Xbox/pc/gamecube/whatever zuigt...Op Sunday 28 October 2001 12:26 schreef Zeega het volgende:
[..]
En omdat jij met je pauper krantenwijk maanden hebt gespaard voor zo'n speelstation kan je het niet verwerken dat er mensen zijn die wel kwaliteit kopen om games op te spelen (plus meer, das nou een PC!)
Trieste opmerking of niet, je doet er zelf net zo hard aan mee in dit topic.
Verwijderd
Waarom denk je dat er consoles zijn op de aardbol? Die dingen heb gameplay. Zoek maar op in het woordenboek. En dat alles kan op de PC is nou juist het probleem, ik wil af en toe gewoon lekker op de bank kunnen gamen.Op Sunday 28 October 2001 12:26 schreef Zeega het volgende:
En omdat jij met je pauper krantenwijk maanden hebt gespaard voor zo'n speelstation kan je het niet verwerken dat er mensen zijn die wel kwaliteit kopen om games op te spelen (plus meer, das nou een PC!)
Trieste opmerking of niet, je doet er zelf net zo hard aan mee in dit topic.
???????????Op Sunday 28 October 2001 13:53 schreef 007 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er consoles zijn op de aardbol? Die dingen heb gameplay. Zoek maar op in het woordenboek. En dat alles kan op de PC is nou juist het probleem, ik wil af en toe gewoon lekker op de bank kunnen gamen.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Verwijderd
Ik flame niet hoor. En beweerde ik dat alle games beter zijn op een console? Nee...Op Sunday 28 October 2001 15:01 schreef Blackhole het volgende:
GRIN nu we toch flamen ....
Dus jij denkt echt dat MS, Sony en Nintendo alleen verwachten dat hun klanten jonger zijn dan 15 en 'niet echt slim' zijn? GTA3 is voor 18+ dus die zou al niet meer verkopen. En jij wil hiermee dus ook zeggen dat al die leerspelletjes op de PC niet door 9-jarige kunnen worden gespeeld?Op Sunday 28 October 2001 15:01 schreef Blackhole het volgende:
Want Consoles zijn ook gemaakt voor het leeftijd van 9 tot 15 jaar![]()
waar bij het I gehalte dus niet teveel aan gesproken moet worden . en het dus gewoon makkelijk gehouden wordt ..
zo wel met hardware als met software.
AMEN!!Op Sunday 28 October 2001 13:53 schreef 007 het volgende:
En dat alles kan op de PC is nou juist het probleem, ik wil af en toe gewoon lekker op de bank kunnen gamen.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq