Toon posts:

[PS2] Eindelijk ,Max Payne bijna uit !!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als het goed is komt ie 2/11 uit en dan is ie hopelijk wat moeilijker dan Max Payne op de pc ;)

Wat denken en hopen jullie ervan ??

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
:?

C:\>_

Verwijderd

Zal wel over de PS2-versie gaan. Max Payne was een flop.

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-02 23:17

Fuelke

Forza Ferrari

Hoe kan eenzelfde spel nou moeilijker of makkelijker zijn, gewoon voor een ander platform??? |:(

Of ben ik nu gewoon zo dom??

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Verwijderd

Tis een port van de PC, precies hetzelfde dus qua inhoud. Niks moeilijker.. 10 uurtjes en je bent klaar :Z (lijkt wel een trend te worden)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 26 oktober 2001 20:31 schreef Fuelke het volgende:
Hoe kan eenzelfde spel nou moeilijker of makkelijker zijn, gewoon voor een ander platform??? |:(

Ik hoop dus dat ze de ai van de bots wat beter hebben gemaakt,dat ze dus wat beter schieten ,lopen etc :)

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:23
Op vrijdag 26 oktober 2001 20:31 schreef Fuelke het volgende:

misschien omdat je geen muis en toetsenbord hebt? >:) :P

Ik zal mijn mening over al die consoleshit maar niet geven... :)

ow shit.... te laat |:( :P

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-01 16:54

creative8500

freedom.

Het lijkt mij dat de proc van een PC een moeilijkere AI aankan dan die van een PS2

• DarkShadow
  • Laatst online: 07-02 22:23
En toch heb ik enorm genoten van max payne, en het kon niet binnen 10 uurtjes, het was ong 14. en als je rustig aan deed kon je dur gemakkelijk 20 van maken, bovendien komen er mods uit

Verwijderd

Vaak worden bij conversies van het ene platform naar de andere nog aanpassingen gemaakt. Ze hebben huis geen "platform-converter" waar ze hem even mee converteren en klaar is kees. Hij zou dus best wel eens anders kunnen zijn op de ps2 (hoofdlijnen altijd het zelfde uiteraard). Je hebt bovendien altijd andere (beperktere) knoppen op different platforms.

Verwijderd

Max Payne was leuk voor 2 daagjes ofzo :)

daarna was het al over, en tja een ps2, ik vind je nog gek dat je er 1 koopt, veel te veel geld voor een flop

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Bij mij duurde het wel iets langer dan 2 uur..

Danm, werkt hier nou niemand meer? :P

• Digital-DNA
  • Laatst online: 18-11-2025

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Als ik zo'n spel speel wil ik er zeker van zijn dat ik niets mis, die details zijn er toch niet voor niets?

Ik doe het altijd rustig aan, en ik ben heus niet zoiemand die 'm meteen in een dag uit moet spelen ofzo (niet dat ik er daar uberhaupt aan toe kom)...

www.nintendocasemods.com

Verwijderd

ik dee er 15 uur ofzo over, 2 daagjes, maar het domste wat je in je leven kan doen is je geld te verspillen aan een consele a la PS 2 :r

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Op zaterdag 27 oktober 2001 08:50 schreef ByMeS_Dy het volgende:
ik dee er 15 uur ofzo over, 2 daagjes, maar het domste wat je in je leven kan doen is je geld te verspillen aan een consele a la PS 2 :r
Trieste opmerking, jij hebt al je geld van je mammie gekregen om een flinke pc te kopen zodat je daarmee in je sig. mee kan patsen, daarom heb je geen geld meer om nog een vette console te kopen, dus zeik je iedereen die er wel een heeft maar af...
Triest...

Verwijderd

ik doe niet aan consoles :P

off-topic:
Op zaterdag 27 oktober 2001 03:14 schreef Wekkel het volgende:
Bij mij duurde het wel iets langer dan 2 uur..

Danm, werkt hier nou niemand meer? :P
leer engels gast, het is Rush hour 2 |:( :P ;)

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:31

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Op Saturday 27 October 2001 08:43 schreef Digital-DNA het volgende:
Als ik zo'n spel speel wil ik er zeker van zijn dat ik niets mis, die details zijn er toch niet voor niets?
hah maar als je details zoekt moet je niet Max Payne gaan spelen. :)
'k Vind t nog steeds een baggerengine, en ik snap niet dat een zooi mensen op Got 't ooit eens vergeleken met de nieuwe DOOM engine |:(

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

Op Friday 26 October 2001 20:31 schreef Fuelke het volgende:

Pixels zoeken :o

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Op Sunday 28 October 2001 02:33 schreef xmvl33 het volgende:

[..]

Pixels zoeken :o
sja, ik hoop dat ze de crosshair hebben veranderd, want een crosshair van 1 pixel werkt natuurlijk voor geen meter, zeker niet op een tv beeldbuis :D

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Op Sunday 28 October 2001 02:33 schreef xmvl33 het volgende:
Op Sunday 28 October 2001 02:00 schreef OiSyN het volgende:
oh wat goed :D (kijk naar de datum/tijd)

• Tourniquet
  • Laatst online: 14:16

Tourniquet

Hiya, fellas!

Op Sunday 28 October 2001 02:02 schreef OiSyN het volgende:

[..]

[..]

oh wat goed :D (kijk naar de datum/tijd)
Wow! Alvast reageren op een thread uit de toekomst!

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:31

Flotter

Pelipper!

Ik hoop voor jullie dat de PS2-versie wat minder vaak crasht dan de PC-versie... :(

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

• Zeeger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-03-2025
Op Saturday 27 October 2001 10:35 schreef Ares het volgende:

[..]

Trieste opmerking, jij hebt al je geld van je mammie gekregen om een flinke pc te kopen zodat je daarmee in je sig. mee kan patsen, daarom heb je geen geld meer om nog een vette console te kopen, dus zeik je iedereen die er wel een heeft maar af...
Triest...
En omdat jij met je pauper krantenwijk maanden hebt gespaard voor zo'n speelstation kan je het niet verwerken dat er mensen zijn die wel kwaliteit kopen om games op te spelen (plus meer, das nou een PC!)

Trieste opmerking of niet, je doet er zelf net zo hard aan mee in dit topic.

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Op Sunday 28 October 2001 12:26 schreef Zeega het volgende:

[..]

En omdat jij met je pauper krantenwijk maanden hebt gespaard voor zo'n speelstation kan je het niet verwerken dat er mensen zijn die wel kwaliteit kopen om games op te spelen (plus meer, das nou een PC!)

Ik doe er niet aan mee, je hoort mij niet schreeuwen PS2 roels of Xbox/pc/gamecube/whatever zuigt...
En maak van die pauper krantenwijk maar ff een gamewinkel... :7

Verwijderd

Op Sunday 28 October 2001 12:26 schreef Zeega het volgende:

Waarom denk je dat er consoles zijn op de aardbol? Die dingen heb gameplay. Zoek maar op in het woordenboek. En dat alles kan op de PC is nou juist het probleem, ik wil af en toe gewoon lekker op de bank kunnen gamen.

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:43
Op Sunday 28 October 2001 13:53 schreef 007 het volgende:

[..]

Waarom denk je dat er consoles zijn op de aardbol? Die dingen heb gameplay. Zoek maar op in het woordenboek. En dat alles kan op de PC is nou juist het probleem, ik wil af en toe gewoon lekker op de bank kunnen gamen.
???????????

GRIN nu we toch flamen .... :)

Waarom hebben ze Consoles uit gevonden ???
Nou heel makkelijk ...

( omdat we het nu toch hebben over AI )

Dat er ook mensen rond lopen die niet zo veel I hebben :)
Dus gewoon ff spel in dat ding gooien en spelen maar .
Dus het moeilijker werk laten ze wel over aan de PC ..

Want Consoles zijn ook gemaakt voor het leeftijd van 9 tot 15 jaar :(
waar bij het I gehalte dus niet teveel aan gesproken moet worden . en het dus gewoon makkelijk gehouden wordt ..
zo wel met hardware als met software.

voorbeeld 1 Hardware .
Makkelijk aan sluiten en gamen
GAMEPADS aansluiten op console en console op tv.
FF net zoeken ( wat tegen woordig ook al helemaal automatich gaat )

En klaar is ie dan om te spelen .... :P

SIM-PEL
PC moet MUIS, MONITOR, Toetsenbord, PCkast , boxenen en ga zo nog maar ff door, aan gesloten worden .

Nu voorbeeld van software ..

Geen voor kennis nodig hebben van Windows of dos .... ENZ.

Geen echt SIMgames zoals FS 2000 - GP3 - Falcon .
want dat zou te moeilijk zijn om te doen voor de KIDS ..
PS er wordt gezegt dat het teveel rekenwerk kost voor de Consloe of toetsen teweinig .

En als je kijkt naar de meeste games op die consoles is er ook nooit geen schade . ( GT 3 als voorbeeld )
je kan met 200 MPH tegen een muur oprijden en je kan weer verder .. ( arcade achtig)
want doe dat is met GP3, GPL of FS 2000.

DUs om het maar kort tehouden.
En console is voor de wat makkelijker games.
terwijl er op de PC veel spellen zijn die toch wat meer vragen van diegene die er achter zit .

Hopelijk kan er nu ens opgehouden worden met het flamen als het gaat over consoles of PC.

Maar wat Max PAyne betreft is het gewoon dezelfde versie als op de PC .... ( bijna dan ) GEEN mod options :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

juist.en er zijn ook titels die op de pc niet zullen verschijnen,en moet je bij een console software installeren,de hardware upgraden of zo???NEE het is gewoon makkelijk.
dus ga nou niet de console lopen afzeiken,want heb je er een goed spel op gespeelt zijn julie meningen ineens anders is die console ineens wel goed.

en als julie zoveel van die pc houden ga hem dan lekker neuken

Verwijderd

Op Sunday 28 October 2001 15:01 schreef Blackhole het volgende:
GRIN nu we toch flamen .... :)
Ik flame niet hoor. En beweerde ik dat alle games beter zijn op een console? Nee...
Op Sunday 28 October 2001 15:01 schreef Blackhole het volgende:
Want Consoles zijn ook gemaakt voor het leeftijd van 9 tot 15 jaar :(
waar bij het I gehalte dus niet teveel aan gesproken moet worden . en het dus gewoon makkelijk gehouden wordt ..
zo wel met hardware als met software.
Dus jij denkt echt dat MS, Sony en Nintendo alleen verwachten dat hun klanten jonger zijn dan 15 en 'niet echt slim' zijn? GTA3 is voor 18+ dus die zou al niet meer verkopen. En jij wil hiermee dus ook zeggen dat al die leerspelletjes op de PC niet door 9-jarige kunnen worden gespeeld?

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-02 20:42

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Op Sunday 28 October 2001 13:53 schreef 007 het volgende:
En dat alles kan op de PC is nou juist het probleem, ik wil af en toe gewoon lekker op de bank kunnen gamen.
AMEN!! :) :)

Pc's hebben een aantal features die consoles niet hebben:

-blauwe schermen
-andere lockups
-format c
-drivers installeren
-patches installeren
-1 minuut nodig om op te starten

Dit zijn features die je wel eens wilt missen ;).

Zeker: met een pc kun je veel meer, en strategie-spellen en andere mouse-only spellen kun je het beste op de pc spelen.

Dat je met een pc veel meer kunt, is ook niet verwonderlijk, hij kost ongeveer 3x zoveel. Een ander voordeel is dat je niet hoeft te upgraden. Spellen zijn voor de console gemaakt, en niet zoals bij de pc dat de gfx-kaart voor de spellen zijn gemaakt.

Maar soms wil je idd met je luie reet op de bank een spelletje spelen, woonkamers zijn sowieso meestal wat gezelliger.

Het type multiplay op een console is ook heel anders, maar daarom zeker niet minder leuk dan online-multiplay op een pc.

Verwijderd

Harrie, wij begrijpen elkaar. :P
Pagina: 1