Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Tiep'n is ook erg lastig ....
(leve de edit mode)
(leve de edit mode)
Ziet er wel vet uit, maar hoe veel lawaai maakt die fan???
Wèh zedde gij??
Voorheen een 60x60 YS cooler er op en geen verschil in temp:
Cel2-600@900
34C idle, max 47C onder stress
Wel veel verschil in herrie!! Stuk minder geworden.
Cel2-600@900
34C idle, max 47C onder stress
Wel veel verschil in herrie!! Stuk minder geworden.
Dus als ik ook ff zon aanpassing aan men koeler maak, dan heb ik geen verschil in cpu temb
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Tja dat weet ik niet: een Cel2 geeft natuurlijk minder warmte af als een AMD ...
Point taken ik had niet gekeken war voor cpu je had, maarre ik ga dit morge dan ook ff probere mijn standaard spire koeler lijkt verdacht op die coolermaster van jouOp vrijdag 26 oktober 2001 20:36 schreef Chemist het volgende:
Tja dat weet ik niet: een Cel2 geeft natuurlijk minder warmte af als een AMD ...
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Even plaatje van originele koeler erbij gezet.
Verwijderd
Jawel..want jij hebt waarschijnlijk geen ystechfan! Std zit een prut fannetje op die coolermaster..Op vrijdag 26 oktober 2001 20:35 schreef TLRnZ het volgende:
Dus als ik ook ff zon aanpassing aan men koeler maak, dan heb ik geen verschil in cpu temb
Klopt ja: die heb ik als eerste vervangen ...Op vrijdag 26 oktober 2001 20:45 schreef NoStra het volgende:
[..]
Jawel..want jij hebt waarschijnlijk geen ystechfan! Std zit een prut fannetje op die coolermaster..
Pagina: 1