If it aint dutch,it aint much
Chello hoeft dit ook niet te melden... 90% van de gebruikers heeft niet eens door dat hun ip-adres veranderd is (75% weet waarschijnlijk niet eens wat het is
)
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
ok 
maar ik heb nu al 2 jaar dat ip nummer,een opeens is tie anders,ff wennen
maar ik heb nu al 2 jaar dat ip nummer,een opeens is tie anders,ff wennen
Verwijderd
Volgus mij heb je bij chello een lease van iets van de 7 dagen (hiero in lelystad i.i.g.)
een wat?
Verwijderd
Je lease't (tijdelijk krijgen) het ip adres. Voer voor de gein maar eens het programma winipcfg uit, bij de uitgebreide eigenschappen staat ook wanneer de lease verloopt.Op vrijdag 26 oktober 2001 20:05 schreef KoMpAk het volgende:
Volgus mij heb je bij chello een lease van iets van de 7 dagen (hiero in lelystad i.i.g.)
Je hebt nu een ander ip-adres omdat C-Spire is gaan werken in een gedeelte van Eindhoven... Je woont in Woensel??
C-Spire werkt in heel Ehv toch al? Enneh je wist toch dat je IP niet vast was? Iedereen heeft een lease van 6 of 7 dagen en meestal wordt het bij de nieuwe lease weer gewoon hetzelfde maar dat is nooit 100% zeker. Ik heb een flush gehad deze week en nu heb ik ook een ander IP.
* Gizz heeft al sinds 24 januari 2000 hetzelfde ip (de dag dat ik chello kreeg
)
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Bij mij istie ook al een keer veranderd.. (Spijkenisse)
dat was toen ze hier een of andere netwerkupgrade hebben gedaan. Maar er staat in mijn papiertjes dat het gewoon veranderd wordt steeds.
dat was toen ze hier een of andere netwerkupgrade hebben gedaan. Maar er staat in mijn papiertjes dat het gewoon veranderd wordt steeds.
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Neej, nog niet in heel Ehv... Alleen nog maar in Woensel, Acht, alles in die hoek zo'n beetje.... De rest van Ehv nog niet...Op zaterdag 27 oktober 2001 02:51 schreef GerbenW het volgende:
C-Spire werkt in heel Ehv toch al?
Verwijderd
ik woon wel in woensel en heb nog steeds zelfde ipOp zaterdag 27 oktober 2001 00:10 schreef Mark_640 het volgende:
Je hebt nu een ander ip-adres omdat C-Spire is gaan werken in een gedeelte van Eindhoven... Je woont in Woensel??
woon in de buurt van woensel ja
Pagina: 1