Was mijn eerste idee ook maar ja ik weet ook niet allesOp vrijdag 26 oktober 2001 19:40 schreef RemcoX het volgende:
ik gok van niet
En de meer Tweakers de meer ideeen er zijn

Geen Unix logo, maar wel het X Windowing System logo, en X wordt op veel Unices gebruikt (en erg weinig op andere OSsen).
Dan kun je ook wel een vi-logo gebruiken...Op vrijdag 26 oktober 2001 19:54 schreef deadinspace het volgende:
Geen Unix logo, maar wel het X Windowing System logo, en X wordt op veel Unices gebruikt (en erg weinig op andere OSsen).
Bij mijn weten is er geen UNIX-logo omdat er niet een UNIX is, zoals er wel een Windows (van Microsoft) en een MacOS (van Apple) zijn. UNIX is tegenwoordig echter alleen nog een soort keurmerk, een merknaam in het bezit van The Open Group die op basis van standaarden (UNIX 95, UNIX 98, etc) aan sommige OS'en het label 'UNIX' kan uitdelen. Denk niet dat ze daarvoor een logo hebben uitgevonden, al zou het natuurlijk kunnen. Misschien dat je meer geluk hebt als je op zoek gaat naar een logo van de originele Unix, maar die is al zo oud dat ik betwijfel of je die nog ergens terugvindt...
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Heeft vi een logo dan?Op vrijdag 26 oktober 2001 21:01 schreef odysseus het volgende:
Dan kun je ook wel een vi-logo gebruiken...
Op vrijdag 26 oktober 2001 21:17 schreef deadinspace het volgende:
[..]
Heeft vi een logo dan?
??btw: lekker on topic
Op vrijdag 26 oktober 2001 21:17 schreef deadinspace het volgende:
Heeft vi een logo dan?
offtopic:
Niet echt een logo, meer van die 'made with' gevallen, waarvan er een hoop te zien zijn op http://www.math.fu-berlin.de/~guckes/vi/pics.html#vilogo
Niet echt een logo, meer van die 'made with' gevallen, waarvan er een hoop te zien zijn op http://www.math.fu-berlin.de/~guckes/vi/pics.html#vilogo
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Nouja, dan verzamel je dus een hoop logo's en logo-achtige gevallen van Unix-achtige dingen (zoals X en vi dus) en maakt daar 1 groot logo van
Pagina: 1