Toon posts:

TB 1400 warm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een TB 1400@1400 met een dragon orb 3 koeler en 2 case fans in mijn aopen big tower en mijn proc is bij full load 55 graden en idle 46. Ik draai mijn proc op 1,72V (volgens MBM5), maar ik kan dit via m'n bios niet lager krijgen dan dat.
Iemand ideeen om mijn proc koeler te krijgen?

• Jox444
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:27

Jox444

Honestly....

Mijne is met zelfde cooler zonder casefans 60 graden (stressed by Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~j.oerlemans/seti.gif)...

Het is FRIET!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:21
op dit moment 56graadjes met }:O
simpel vulcano2 coolertje en zo'n justcooler twinturbo tt-900 kast zuiger.

opnieuw cooler erop zetten met coolprut/arcticsilver?

Verwijderd

Inderdaad, zuig de hitte weg met GROOTE fans, scheelde bij mij zomaar 7 graden processor temperatuur.

Verwijderd

Die casefans moe je wel goed plaatsen he
en misschien wat Arctic silver II ertussen doen?

mijn klote vulcano II was eerst ook 65C stressed
dus maar ff AC II ertussen, veel casefans en een delta HP op mn koelblok: nu nog maar 43C stressed :)

Verwijderd

1. UTFS
2. Denk eens na

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er nu gewoone coolpaste op zitten. Maakt het uit of ik er die artic shit opgooi?

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Ehmz... zomaar een vraag hoor... maar waarom wil je hem koeler krijgen? zo hoog is die temperatuur eik niet :)
Als je het doet om te OC'en en je kan er nu al niets extra's uit krijgen lijkt mij de kans dat jer met iets betere koeling opeens heel veel uit krijgt niet zo heel erg groot (ok, dan heb ik het niet over waterkoeling met peltiers ed.)
Op vrijdag 26 oktober 2001 21:03 schreef superevert het volgende:
Ik heb er nu gewoone coolpaste op zitten. Maakt het uit of ik er die artic shit opgooi?
Kan een paar graden uit maken...
Op vrijdag 26 oktober 2001 20:03 schreef BrainDamage het volgende:
1. UTFS
2. Denk eens na
Ehmz... doe es normaal joh :Z

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg hem nog wel een stuk hoger hoor :) , maar ik wil hem eerst ff zo koel mogelijk krijgen voordat ik ga kijken hoe ver ik kan. Ik draai hem nu gewoon nog op 1400 waar die voor gemaakt is.

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06-2025

Francis

Kawa Versys 1000

Arctic silver heeft bij mij geen klote uitgemaakt dus weet waar je aan begint het is toch zonde van je 25,-.
Verders is je temp errug netjes en kan je je vcore gewoon weer lekker op 1,75v zetten.
Tja koeler betekent meestaal meer lawaai een een duurdere heatsink van over de 150,- voor mischien 50 tot 100mhz en trust me dat verschil merk je niet echt of beter gezegd echt niet...
Dus weet waar je aan begint.
Tuurlijk is het leuk om te zeggen ja ik heb mijn cpu draaien op een hogere mhz dan normaal maar winst behaal je er niet mee en het kost allen extra geld ik zou het gewoon lekker zo laten als ik jou was...
suc6

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06-2025

Francis

Kawa Versys 1000

Shit dubbel post....

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

Pagina: 1