Ik wil nu ook eens gaan case modden, maar aangezien het mijn eerste keer is houd ik het erg simpel. Wat ik wil gaan doen, is het volgende logo (van de Decepticons) op de zijkant van mijn kast spuiten:

Nou heb ik een paar vragen:
Hoe kan ik dit het beste doen? Ik dacht aan de volgende werkwijze:
-Logo uitprinten op papier
-Uitsnijden met een mes, aangezien ik niet zo'n ster ben met de schaar
-Logo op mijn case plakken met plakband
-Logo overspuiten met zwarte lak/verf
Als ik het overspuit, wat voor soort verf/lak kan ik het beste gebruiken? Ik wil graag dat het logo scherp blijft, dus niet dat na verloop van tijd de randjes vervagen. Aangezien de lak/verf het enige is wat ik nodig heb voor deze mod, mag het van mij best wel wat kosten, hooguit zo'n f50,-.
Hoe kan ik het beste die paar 'gaten' midden in het logo spuiten? Ik heb het nu over de 'ogen' van het logo en het driehoekje bovenin. Dit moet namelijk wit blijven op de kast, maar deze 'zweven' zeg maar midden in het logo. Kan ik dat gewoon vast plakken met lijm of iets dergelijks? Gaat dat wel goed en krijg ik geen lelijke lijmresten of iets dergelijks?
Alvast bedankt

Nou heb ik een paar vragen:
Hoe kan ik dit het beste doen? Ik dacht aan de volgende werkwijze:
-Logo uitprinten op papier
-Uitsnijden met een mes, aangezien ik niet zo'n ster ben met de schaar
-Logo op mijn case plakken met plakband
-Logo overspuiten met zwarte lak/verf
Als ik het overspuit, wat voor soort verf/lak kan ik het beste gebruiken? Ik wil graag dat het logo scherp blijft, dus niet dat na verloop van tijd de randjes vervagen. Aangezien de lak/verf het enige is wat ik nodig heb voor deze mod, mag het van mij best wel wat kosten, hooguit zo'n f50,-.
Hoe kan ik het beste die paar 'gaten' midden in het logo spuiten? Ik heb het nu over de 'ogen' van het logo en het driehoekje bovenin. Dit moet namelijk wit blijven op de kast, maar deze 'zweven' zeg maar midden in het logo. Kan ik dat gewoon vast plakken met lijm of iets dergelijks? Gaat dat wel goed en krijg ik geen lelijke lijmresten of iets dergelijks?
Alvast bedankt