Toon posts:

maar 97 users online bij Morpheus?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er iets raars gebeurd?

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik tel er nu 501. :?

Verwijderd

Topicstarter
ik zit nu op 102

edit: 100

Beetje errug weinig

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 19:47

Blauw

De Schreeuw

beetje vreemde zaak >:)

• Bigs
  • Niet online
Hm.. hier 539953 (toevallig getal trouwens)

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

Misschien een server reset ergens op het Morpheus netwerk?

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

537752 users online :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• cruncher
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-08 08:51

cruncher

wanna crunch someone?

kzat te slapen en zie deze thread net. Maar bij Grokster ook maar 393 users online op dit moment.. ksnap het niet zeker serverprobs ergens........

Grokster/Kazaa en Morpheus maken dus gebruik van hetzelfde netwerk blijkbaar..... |:(

can you read my mind?

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Op vrijdag 26 oktober 2001 19:23 schreef cruncher het volgende:Grokster/Kazaa en Morpheus maken dus gebruik van hetzelfde netwerk blijkbaar..... |:(
Goh, echt joh >:)

• Bigs
  • Niet online
Op Friday 26 October 2001 19:23 schreef cruncher het volgende:
Grokster/Kazaa en Morpheus maken dus gebruik van hetzelfde netwerk blijkbaar..... |:(
Ik snap je smiley niet helemaal, maar als je op Kazaa zit zie je toch ook wel eens dat je download van een user 'user@MusicCity'? Dat is dan gewoon een Morpheus gebruiker.

Verwijderd

Bij mij ook veel meer!

• Wietse
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-08 19:13

Wietse

¯¯¯¯¯

Op Friday 26 October 2001 19:23 schreef cruncher het volgende:
kzat te slapen en zie deze thread net. Maar bij Grokster ook maar 393 users online op dit moment.. ksnap het niet zeker serverprobs ergens........

Heb je al eens goed in de install van morpheus gekeken, staat duidelijk kazaa in de intro tekst :)

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08 16:52
Check de lay-out van Morpheus en KaZaa eens: zijn precies hetzelfde, dus die horen inderdaad bij elkaar.

Verwijderd

Op Sunday 28 October 2001 16:19 schreef Mottebelke het volgende:
Check de lay-out van Morpheus en KaZaa eens: zijn precies hetzelfde, dus die horen inderdaad bij elkaar.
precies...eerst wist ik niet dat grokster en kazaa hetzelfde waren (morpheus wist ik al) en ik was dus kazaa aann het draaien...en toen installeerde en launchte ik grokster..nou hij opende dus gewoon het venster van kazaa..dus precies hetzelfde

anyways als ik zo weinig users zie dan krijg ik binnen een paar minuten te zien dat ik een upgrade moet downloaden (als je dat niet doet dan heb je maar weinig mensen online..dan ziet ie de rest niet)
Pagina: 1