geen goede microATX ?

Pagina: 1
Acties:

• machiel
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-07 18:09
Ik wil een servertje in elkaar draaien met een celeron...ik weet al bijna welke onderdelen erin gaan.

Maarrrr, nu ben ik ben op zoek naar een plankje met intel chipset en eventueel ondersteuning voor de Tualatin, in microATX formaat. Probleem is niet zozeer dat deze niet bestaan, maar dat die nergens te krijgen zijn :(

Heeft iemand ervaring met een bordje dat ik beschrijf? Zo ja, wie kan me een zaakje tippen waar ze zo'n bord hebben?

Thanx.

• machiel
Bewijst dit mijn gelijk? ;)

Verwijderd

aopen heeft ze (weet het zeker) heb in de auto een boekje liggen met alle nieuwe moederborden)

• machiel
Op zaterdag 27 oktober 2001 00:20 schreef suijkerbuijk het volgende:
aopen heeft ze (weet het zeker) heb in de auto een boekje liggen met alle nieuwe moederborden)
Dat weet ik:
ECS P6IPMT
ASUS CUEP2-M
EPOX EP3PTM
AOPEN MX3SP
DFI CS32-TC
DFI CS32-TL
GIGABYTE GA 6IEM
FIC FS39

Ik wil 1 van deze bordjes, maar ik ze nergens vinden in NL.

Verwijderd

Op vrijdag 26 oktober 2001 18:16 schreef mickgreen het volgende:
Ik wil een servertje in elkaar draaien met een celeron...ik weet al bijna welke onderdelen erin gaan.

Maarrrr, nu ben ik ben op zoek naar een plankje met intel chipset en eventueel ondersteuning voor de Tualatin, in microATX formaat. Probleem is niet zozeer dat deze niet bestaan, maar dat die nergens te krijgen zijn :(

Heeft iemand ervaring met een bordje dat ik beschrijf? Zo ja, wie kan me een zaakje tippen waar ze zo'n bord hebben?

Thanx.
ik heb een msi6315 micro atx mainbord, supports intel celeron pentium111 coperrmine en tualatin.
heb ik gekocht bij funprice

• machiel
Op zaterdag 27 oktober 2001 10:22 schreef frankenstein het volgende:

[..]

ik heb een msi6315 micro atx mainbord, supports intel celeron pentium111 coperrmine en tualatin.
heb ik gekocht bij funprice
Dat is een via chipset. Maar bedankt voor de tip!!

• machiel
Ik heb al wat gevonden. De Intel D815EPFV, wel heel suf zo'n Intel bordje maar wel rocksolid en net te doen qua prijs. Goed verkrijgbaar trouwens.

Verwijderd

[topic=290412/1/25]

Afbeeldingslocatie: http://www.digit-life.com/articles/asusterminator/Image2.jpg

lees het topic voor meer info

• machiel
Op Sunday 28 October 2001 02:46 schreef -Dissection- het volgende:
[topic=290412/1/25]

[afbeelding]

lees het topic voor meer info
SiS chipset, No thanks.
Pagina: 1