waar SLAAT dit op als ik vragen mag?Gezien de Joshua_seeUzo een kloontje is van markyB gaat deze draad nu netjes dicht, krijgt MarkyB een officiële waarschuwing erbij, inclusief de waarschuwing voor Joshua_seeUzo uit de vorige draad heeft dit kloontje je dus 2 officiële waarschuwingen opgeleverd.
Goed gegokt.Op vrijdag 26 oktober 2001 18:16 schreef Cheatah het volgende:
ip-check gok ik
We hebben je op IP gecontroleerd en zijn er op die manier achter gekomen dat jij Joshua_seeUzo was.
Niet altijd. Maar in dit geval zijn we daar vrij zeker van.Op vrijdag 26 oktober 2001 18:17 schreef MarkyB het volgende:
zelfde ip wil niet zeggen zelfde persoon
Het feit dat je hier zo snel op reageert is IMHO alleen maar een bevestiging van dat feit.
He bah, heb je een vervelend broertjeOp vrijdag 26 oktober 2001 18:17 schreef MarkyB het volgende:
zelfde ip wil niet zeggen zelfde persoon
joshua is een klasgenoot van mij, (die was met mijn pc aan het kloten) en dus is het stierenstront (bullshit) dat ik een waarschuwing krijg. en als je me niet gelooft, kijkm aar naar het ip-nummer van waar hij is geregistreerd :(Op vrijdag 26 oktober 2001 18:19 schreef Negotiator het volgende:
[..]
Goed gegokt.
We hebben je op IP gecontroleerd en zijn er op die manier achter gekomen dat jij Joshua_seeUzo was.
mag je niet verschillende nicknames op 1 IP hebben dan?? In dat geval kun je mij en mn broertje ook wel bannen/waarschuwen whatever..
Als iedereen even kalm blijft gaan we even wat dingen uitzoeken
ja doe dat, ik krijg ten onrechte een waarschuwingOp vrijdag 26 oktober 2001 18:23 schreef IceStorm het volgende:
Als iedereen even kalm blijft gaan we even wat dingen uitzoeken
Ik heb ook meerdere nicks onder een ip hoor.
Meerdere nicks onder een ip mag dus absoluut wel!
Trouwens, voor dit soort conflicten kan je het beste een mail sturen naar gameover@tweakers.net. Hij is de bemiddelaar voor conflicten tussen crew en een user. Dat stond als het goed is ook in je mail die je kreeg/krijgt.
Trouwens, voor dit soort conflicten kan je het beste een mail sturen naar gameover@tweakers.net. Hij is de bemiddelaar voor conflicten tussen crew en een user. Dat stond als het goed is ook in je mail die je kreeg/krijgt.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
erg boeiend allemaal, maar ik heb geen 2 nick's onder 1 ipOp vrijdag 26 oktober 2001 18:25 schreef JvS het volgende:
Ik heb ook meerdere nicks onder een ip hoor.Meerdere nicks onder een ip mag dus absoluut wel!
Ik beantwoord alleen een vraag. Ik probeer vriendelijk te blijven. Wil jij dat ook proberen?Op vrijdag 26 oktober 2001 18:27 schreef MarkyB het volgende:
[..]
erg boeiend allemaal, maar ik heb geen 2 nick's onder 1 ip
hoezo? mag het niet openbaar gemaakt worden dan dat er een probleem is?Trouwens, voor dit soort conflicten kan je het beste een mail sturen naar gameover@tweakers.net. Hij is de bemiddelaar voor conflicten tussen crew en een user. Dat stond als het goed is ook in je mail die je kreeg/krijgt.
ja ok, maar ik wordt beschuldigd van iets wat ik niet heb gedaanOp vrijdag 26 oktober 2001 18:28 schreef JvS het volgende:
[..]
Ik beantwoord alleen een vraag. Ik probeer vriendelijk te blijven. Wil jij dat ook proberen?
en dan KAN ik niet echt vriendelijk blijven
Ja maar dan vraag ik mij toch af, als je op school vergeet uit te loggen en iemand gaat kloten met je account dan is dit je eigen verantwoordelijkheid.
Had je niet in de gaten dat Joshua_seeUzo een account ging aanvragen toen hij achter jou pc zat ?
Had je niet in de gaten dat Joshua_seeUzo een account ging aanvragen toen hij achter jou pc zat ?
^^^ hoe bedoel je "op school"??Op vrijdag 26 oktober 2001 18:32 schreef Devil_2000 het volgende:
Ja maar dan vraag ik mij toch af, als je op school vergeet uit te loggen en iemand gaat kloten met je account dan is dit je eigen verantwoordelijkheid.
Verwijderd
Devil_2000, zulke suggestieve vragen werken het onderzoek tegen denk ik.Op vrijdag 26 oktober 2001 18:32 schreef Devil_2000 het volgende:
En anders nog: zijn PC is zijn veantwoordelijkheid.
MarkyB, ik heb (samen met ACM) even wat dingen nagelopen. Conclusie, bij nader inzien zijn we wat snel geweest met beoordelen. Jij en Joshua zijn niet dezelfde persoon (naar mijn idee
). Bij deze geloof ik dus het verhaal van een 'kuttende klasgenoot'.
Sorry dat we je onterecht van dingen beschuldigt hebben. Bij deze vervalt uiteraard ook je waarschuwing
. Misschien is het trouwens handig om geen klasgenoten meer op je PC te laten kloten op GoT.
Het probleem is hierbij hopelijk opgelost.
Sorry dat we je onterecht van dingen beschuldigt hebben. Bij deze vervalt uiteraard ook je waarschuwing
thnx icestorm, kuttende klasgenoten laat ik niet meer op mn pc en: icestorm RULEZZZ (jij bent tenminste aardigOp vrijdag 26 oktober 2001 18:34 schreef IceStorm het volgende:
MarkyB, ik heb (samen met ACM) even wat dingen nagelopen. Conclusie, bij nader inzien zijn we wat snel geweest met beoordelen. Jij en Joshua zijn niet dezelfde persoon (naar mijn idee). Bij deze geloof ik dus het verhaal van een 'kuttende klasgenoot'.
Sorry dat we je onterecht van dingen beschuldigt hebben. Bij deze vervalt uiteraard ook je waarschuwing. Misschien is het trouwens handig om geen klasgenoten meer op je PC te laten kloten op GoT.
_dat_ heb je wel... Dat het niet dezelfde persoon is, is weer wat andersOp vrijdag 26 oktober 2001 18:27 schreef MarkyB het volgende:
erg boeiend allemaal, maar ik heb geen 2 nick's onder 1 ip
Maar jij en joshua hebben van dezelfde ip's gereageerd. (voor een volledig overzicht van ip's mail je me maar ofzo, als je nog erin geinteresseerd bent)
afgehandeld
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()