Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
Ik zou die core omlaag gooien, dan kan die mem nog wat omhoog, een echte Pro loopt op 200/400 als je dat zou halen zou je wel blij mogen zijn.
dankje..ga het proberen
maar de eerste vraag???
en welk progje gebruik jij hiervoor?
maar de eerste vraag???
en welk progje gebruik jij hiervoor?
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
CoolBits vindt ik toch beter, je hebt geen extra progje`s in je computer en het icon onder in beeld. Lukt het met klokken?
joah lukt wel..Op Sunday 28 October 2001 09:31 schreef ExiRana het volgende:
CoolBits vindt ik toch beter, je hebt geen extra progje`s in je computer en het icon onder in beeld. Lukt het met klokken?
ik draai nu constant onder 225/390...onder 235/400 loopt het na een uur of 2 vast...
maar 3dmark2000 score van 9042 is wel lekker lijkt me
en nog wat...waar is dat coolbits te downen? staat verder niets over in de search
Verwijderd
Nee?? Dacht t toch welOp Sunday 28 October 2001 13:33 schreef Moody het volgende:
[..]
en nog wat...waar is dat coolbits te downen? staat verder niets over in de search
[topic=200043/1/30]
[topic=126944/1/30]
[topic=65329/1/30]
En verder kun je em oa hier downen:
http://www.otakupc.com/downloads/collbits.shtml
staat niet in de search waar je 'm kan downloaden...dat bedoelde ik dus...Op Sunday 28 October 2001 14:14 schreef AirHead het volgende:
[..]
Nee?? Dacht t toch wel
[topic=200043/1/30]
[topic=126944/1/30]
[topic=65329/1/30]
En verder kun je em oa hier downen:
http://www.otakupc.com/downloads/collbits.shtml
is trouwens al gelukt met regedit
enniewee...
thnx..maar het is al gelukt...Op Sunday 28 October 2001 19:08 schreef ExiRana het volgende:
Als je coolbits nog niet hebt stuur ff een e-mail en dan komt het wel goed.
draai nu onder 240/410..stabiel
Verwijderd
Perfect, sneller als mijn Pro.Op zondag 28 oktober 2001 21:50 schreef Moody het volgende:
[..]
thnx..maar het is al gelukt...
draai nu onder 240/410..stabiel
Pagina: 1