Toon posts:

Problemen met MX200

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een geforce 2 mx200 32mb maar met direct 3d is hij K*T :( :r en met opengl draait hij prima waar kan dit aan ligen ?

Verwijderd

Op vrijdag 26 oktober 2001 17:59 schreef nonametheone het volgende:
ik heb een geforce 2 mx200 32mb maar met direct 3d is hij K*T :( :r en met opengl draait hij prima waar kan dit aan ligen ?
Nieuwste drivers???

Verwijderd

Topicstarter
oh ja ik heb de nieuwste detonator drivers :D

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Aan je drivers :? Heb je eens nieuwe drivers gedownload. Als je je specs geeft, kunnen we je misschien wel verder helpen :)

Verwijderd

Topicstarter
versie 21.83

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
als je je topictitel wat duidelijker maakt helpt vaak ook wel :Y)

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

maak je topic titel eens wat duidelijker, bijvoorbeeld: [GF2MX + Direct3D problems] ...

de oplossing van je probleem weet ik niet :) geef eerst eens wat meer info, dit is een veeeeel te algemene vraag :) tip 1: installeer directx ff opnieuw en je detonator drivers desnoods ook ...

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Tja, het is een Mx-200 welke resolutie draai je? Gewoon even andere drivers proberen, ik heb ook een paar verschilende drivers geprobeerd en die ik nu heb werkt tot nu toe echt het beste met mijn PowerColor Geforce II @Pro. :)

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 15:50

AMDFreak

Intel is zo..

ja idd, wat voor een systeem hebbie?
Maar wat bedoel je met K*T? dat ie er niet uit ziet? of gewoon dat het niet werkt?

Gewoon ff heel uitgebreid vertellen wat je allemaal hebt! Want alleen dan kunnen wij je goed helpen :)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een amd1000mhz 256 sdram 17inch met K*T bedoel ik dat het niet leker draait lag lag heel traag

Verwijderd

Topicstarter
ik draai hem op 1024X768

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
hoe sloom is hij dan bij jou?

Verwijderd

topictitel aangepast:
"HELP HELP" >> "Problemen met MX200"

• HielkeJ
  • Niet online
een MX-200 is gewoon sloom hoor :z

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

geforce mx is gewoon een zo sloom mogelijk gemaakte geforce...verwacht er niet teveel van ;)

offtopic:
en best veel mensen kopem hem omdat-ie maar 200 piek ofzo kost...nee spaar dan je centjes en koop een GTS (325 piek) dan heb je in ieder geval zekerheid voor de komende 2 jaar dat je alles goed kan draaien...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• HielkeJ
  • Niet online
Op vrijdag 26 oktober 2001 18:55 schreef Moody het volgende:
offtopic:
en best veel mensen kopem hem omdat-ie maar 200 piek ofzo kost...nee spaar dan je centjes en koop een GTS (325 piek) dan heb je in ieder geval zekerheid voor de komende 2 jaar dat je alles goed kan draaien...
dat vertel je me nu pas :z
Pagina: 1