ik heb een geforce 2 mx200 32mb maar met direct 3d is hij K*T
en met opengl draait hij prima waar kan dit aan ligen ?
Verwijderd
Nieuwste drivers???Op vrijdag 26 oktober 2001 17:59 schreef nonametheone het volgende:
ik heb een geforce 2 mx200 32mb maar met direct 3d is hij K*T![]()
en met opengl draait hij prima waar kan dit aan ligen ?
Aan je drivers
Heb je eens nieuwe drivers gedownload. Als je je specs geeft, kunnen we je misschien wel verder helpen
maak je topic titel eens wat duidelijker, bijvoorbeeld: [GF2MX + Direct3D problems] ...
de oplossing van je probleem weet ik niet
geef eerst eens wat meer info, dit is een veeeeel te algemene vraag
tip 1: installeer directx ff opnieuw en je detonator drivers desnoods ook ...
de oplossing van je probleem weet ik niet
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Verwijderd
Tja, het is een Mx-200 welke resolutie draai je? Gewoon even andere drivers proberen, ik heb ook een paar verschilende drivers geprobeerd en die ik nu heb werkt tot nu toe echt het beste met mijn PowerColor Geforce II @Pro.
ja idd, wat voor een systeem hebbie?
Maar wat bedoel je met K*T? dat ie er niet uit ziet? of gewoon dat het niet werkt?
Gewoon ff heel uitgebreid vertellen wat je allemaal hebt! Want alleen dan kunnen wij je goed helpen
Maar wat bedoel je met K*T? dat ie er niet uit ziet? of gewoon dat het niet werkt?
Gewoon ff heel uitgebreid vertellen wat je allemaal hebt! Want alleen dan kunnen wij je goed helpen
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
geforce mx is gewoon een zo sloom mogelijk gemaakte geforce...verwacht er niet teveel van 
offtopic:
en best veel mensen kopem hem omdat-ie maar 200 piek ofzo kost...nee spaar dan je centjes en koop een GTS (325 piek) dan heb je in ieder geval zekerheid voor de komende 2 jaar dat je alles goed kan draaien...
en best veel mensen kopem hem omdat-ie maar 200 piek ofzo kost...nee spaar dan je centjes en koop een GTS (325 piek) dan heb je in ieder geval zekerheid voor de komende 2 jaar dat je alles goed kan draaien...
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
dat vertel je me nu pasOp vrijdag 26 oktober 2001 18:55 schreef Moody het volgende:
offtopic:
Pagina: 1