Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Welke MMORPG?

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Wie kan mij helpen ??
Ik zoek een goede MMORPG waar je geen creditcard voor nodig bent. Ik wil best per maand betalen maar ik ben niet oud genoeg voor een credit-card en mijn ouders zijn fel tegen dat ding te gebruiken via internet :'( verder moet het spel er eigenlijk goed uitzien (Geen Ultima Online) en het moet een echte MMORPG zijn (Geen Diablo 2 of Neverwinter Nights)

Verwijderd

Er is wel een leuke, www.legendofmir.net
Is volgens mij betalen via credit card, maar kan ook via direct debit ofzo.

Verwijderd

search :P
is er al een met precies dezelfde titel dacht ik.

lineage
maar dat is wel flink betalen ;(

en

anarchy online

Verwijderd

HORIZONS wordt gewoon HET MMORPG SPEL.

Hoe langer je char bestaat, hoe ouder je wordt enz. enz. en dus word je sterker.

http://www.artifact-entertainment.com/horizons/index.shtml

Kijk eens bij multimedia naar de screenshots, echt wel :9~ :9~ :9~

Het is wel nog niet uit, beta-testing zal binnenkort wel beginnen.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-11 11:14
World of Warcraft :?
Moet je ff op wachten

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• BlackMage
Dat horizons ziet er echt wel wreed uit. eigenlijk de enige die mij wat lijkt... (Anarchy Online ook wel maar daar moet je met credit card betalen en de beta is al lang voorbij) Ik hoop dat de horizons beta snel gaat beginnen (En dat het een public beta wordt)

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-11 17:24
www.ragnarokonline.com
www.prontera.net

tis pas in de alpha fase, beta komt de 24e uit als het goed is, en het is nog gratis *D

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Verwijderd

juh is zeker koel =)

Verwijderd

mits het gratis blijft...

Verwijderd

Dark age of Camelot , Lineage The Bloodpledge(wel oppassen voor de Koreaanse mafia enzo DIT IS GEEN BULLSHIT) , Anarchy Online zijn nu wel toppers .

Lineage wordt dus massaal gespeeld in Zuid Korea , de mafia speelt het ook en verkoopt er illegaal items voor real dinero's . Ook was er eens een kerel die het altijd speelde in een cybercafé , en die had een char gemold van een van de sterkste Lineage clans . Wel de volgende keer dat ie in her café zat werd ie door 5 grote kerels ineen geslagen met de melding "Van onze clan blijf je af , loser !" .Voor zo'n redenen weiger ik gewoon Lineage te spelen , hoewel ut best wel leuk was ten tijde van de free test

• BlackMage
Ragnarok heb ik even gespeeld. maar ik ben gestopt omdat ik het zonde vind als mijn char gedeleted wordt als de beta begint. ook vind ik dat je (nog) te weinig kan doen. als de beta begint ga ik echt wel weer beginnen.

ps. bedankt voor de release date van de beta. die zocht ik al een tijdje.. >:)

• Janusch
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-11 09:26
Koop World of Warcraft en koop een prepaid kaartje om het te betalen. Heb ik ook je hoeft dan niet via creditcard te betalen ofzo.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ten tijdens van deze posting was er nog geen WoW hoor ;)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Vijf jaar geleden was World of Warcraft al wel in ontwikkeling, dus de topicstarter had beter moeten weten!!!111

*ahum* Let voortaan even op de datum van de laatste post aub. Dit is niet zo heel zinnig.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.