[HK] Sluiten topic Patty Brard

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 00:33

Dommel

Professioneel Software Sloper

ontbrakt :)

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

/ontbrakt :)
vraag zou hieronder opniuew kunnen

[edit]
te laat ;)

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-08 11:23
ok.. mijn tekst:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/301951

Gesloten door Grrrrene, met een totale onzinnige reden eronder.

Het komt erop neer dat het topic gesloten is omdat tweakers evt. zou kunnen worden aangeklaagd wegens smaad. Dit is werkelijk waar verschrikkelijke onzin, aangezien er totaal geen slechte dingen over een zender/bedrijf gezegd worden. Bovendien heb ik het recht als vrije nederlander om mijn mening over een ander te vertellen, en dat is het enige wat er gebeurd. Er staat ook overal, "ik" vind .... niet lief. etc.

Als ik niet meer mag zeggen wat ik wil, dan is tweakers een dictatuur.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Verwijderd

Niet vervelend bedoelt maar het gaat ook wel een beetje érg ver in dat topic..

Verwijderd

Goh, ik kan in het verleden editten :7

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Op vrijdag 26 oktober 2001 18:12 schreef RenevdVeen het volgende:
Goh, ik kan in het verleden editten :7
das een nieuwe feature van topix ;)

Verwijderd

Op vrijdag 26 oktober 2001 18:13 schreef DR het volgende:

[..]

das een nieuwe feature van topix ;)
LOL das waar ook er zijn hier helemaal geen bugs.. alleen maar features ;)

• tbusquet
Op vrijdag 26 oktober 2001 18:11 schreef RenevdVeen het volgende:
Niet vervelend bedoelt maar het gaat ook wel een beetje érg ver in dat topic..
Wat en waar ? en ik ben degene die het topic geopend heeft hoor.

Als iemand iets heel ergs zegt, dan edit je die post toch ?
Of is dit heel vreemd ??

Ik mag tegen een politieagent niet zeggen.. Jij BENT een lul. Want dan beledig ik hem direct. Dat is dus een flame richting hem. Maar ik mag wel zeggen.. Ik VIND jou een eikel. Want dat is mijn eigen mening. En daar heb ik recht op. Dan mag ik vervolgens ook nog vragen wat een ander er van vind.

Als Grrrrrene dan vervolgens mijn mening niet respecteert, is hij in overtreding, aangezien dat discriminatie van mijn mening is.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Mja ik had je gewaarschuwd :)

het is in het verleden ook al gebeurd, topics over Britney en Twarres die gesloten werden, met zelfs bans voor de betrokkenen...

je bent er dan nog genadig van afgekomen denk ik

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Op vrijdag 26 oktober 2001 18:15 schreef tbusquet het volgende:

[..]

Wat en waar ? en ik ben degene die het topic geopend heeft hoor.

Als iemand iets heel ergs zegt, dan edit je die post toch ?
Of is dit heel vreemd ??

Ik mag tegen een politieagent niet zeggen.. Jij BENT een lul. Want dan beledig ik hem direct. Dat is dus een flame richting hem. Maar ik mag wel zeggen.. Ik VIND jou een eikel. Want dat is mijn eigen mening. En daar heb ik recht op. Dan mag ik vervolgens ook nog vragen wat een ander er van vind.
In flamende topics jegens een bepaald persoon heeft de GoT-leiding gewoon geen zin. Vooral als sommige mensen bepaalde (fatsoens)normen niet in acht nemen, kan ik dat ook volledig begrijpen. Als ik zie wat iemand met haar lieve gebitje wil doen.. :X

Dat hoort toch niet op een forum thuis welke toegangkelijk is voor leden van 0 - 100+?

Verwijderd

Op vrijdag 26 oktober 2001 18:15 schreef tbusquet het volgende:

[..]

Als Grrrrrene dan vervolgens mijn mening niet respecteert, is hij in overtreding, aangezien dat discriminatie van mijn mening is.
Ajb... En al die mensen die geen respect tonen voor Patty zijn niet in overtreding?

• tbusquet
Op vrijdag 26 oktober 2001 18:20 schreef LuNaTiC het volgende:
Mja ik had je gewaarschuwd :)

het is in het verleden ook al gebeurd, topics over Britney en Twarres die gesloten werden, met zelfs bans voor de betrokkenen...

je bent er dan nog genadig van afgekomen denk ik
Jij zei iets idd op het IRC channel, maar het is niet rechtvaardig. Ik geef een persoonlijke mening, dat mag. Ik zeg niet, Britney kan niet zingen, dat zou smaad zijn tegen Britney, want ik kraak het gene af waarmee ze geld verdient, en dat zou heel misschien geinterpreteerd kunnen worden als smaad, maar dat doe ik niet. Ik zeg, ik vind Patty Brard een rotwijf. Want ik irriteer me aan haar. Je mag ook zeggen als je je irriteert aan mij. Zal ik je niet voor aanklagen.

• tbusquet
Op vrijdag 26 oktober 2001 18:21 schreef RenevdVeen het volgende:

[..]

Als ik zie wat iemand met haar lieve gebitje wil doen.. :X

Dat hoort toch niet op een forum thuis welke toegangkelijk is voor leden van 0 - 100+?
Mee eens, maar lees mijn antwoord hier boven, dan is het de taak van de moderator om dat te editen, en die persoon een waarschuwing te geven, of whatever.

Verwijderd

Op vrijdag 26 oktober 2001 18:25 schreef tbusquet het volgende:

[..]

Mee eens, maar lees mijn antwoord hier boven, dan is het de taak van de moderator om dat te editen, en die persoon een waarschuwing te geven, of whatever.
En dan de hele avond dat topic in de gaten houden? Dit soort topics lokken die reacties uit. Dus dicht, klaar.

• tbusquet
Op vrijdag 26 oktober 2001 18:23 schreef RenevdVeen het volgende:

[..]

Ajb... En al die mensen die geen respect tonen voor Patty zijn niet in overtreding?
Ja ik ga even heel erg ver hier, express.. om het feit dat er altijd allerlei BOGUS redenen bij gehaald worden om een topic te sluiten. Dan ga ik dat ook ff doen.

Nee, je bent niet in overtreding.. omdat het je mening is.

• tbusquet
Op vrijdag 26 oktober 2001 18:26 schreef RenevdVeen het volgende:

[..]

En dan de hele avond dat topic in de gaten houden? Dit soort topics lokken die reacties uit. Dus dicht, klaar.
Dat is krom, JIJ wilde mod worden hoor.

Machtsmisbruik is dit dus ook.

Verwijderd

Op vrijdag 26 oktober 2001 18:27 schreef tbusquet het volgende:

[..]

Ja ik ga even heel erg ver hier, express.. om het feit dat er altijd allerlei BOGUS redenen bij gehaald worden om een topic te sluiten. Dan ga ik dat ook ff doen.

Nee, je bent niet in overtreding.. omdat het je mening is.
Precies, en het was ook de mening van Grrrrrene om jou topic te sluiten. Niet zo zeer om jou reacties maar wellicht wel om reacties van andere gebruikers.

Maar goed, ik ben bang dat je het niet wilt snappen... lees dit draadje nog maar eens door en bedenk dat dit GoT is.

Verwijderd

* Markuzi zou Patty met haar mond op de stoeprand leggen en op haar achterhoofd trappen >:)
Je haalt met zulke topics reacties als dit naar boven.
Geef nu eens eerlijk antwoord op mijn vragen:

1: Vind je dit normaal?

2: Waarom open je dat topic?

3: Hoort zoiets op Gathering of Tweakers?

Verwijderd

Op vrijdag 26 oktober 2001 18:29 schreef tbusquet het volgende:

[..]

Dat is krom, JIJ wilde mod worden hoor.

Machtsmisbruik is dit dus ook.
Ik ben geen MOD. Ohh en alles wat ik hier typ is op persoonlijke titel..

Verwijderd

Op vrijdag 26 oktober 2001 18:29 schreef Cheatah het volgende:

[..]

Hear, hear..

/me is bang dat tbusquet zeurt om te zeuren..

Verwijderd

Op vrijdag 26 oktober 2001 18:31 schreef RenevdVeen het volgende:

[..]

Hear, hear..

/me is bang dat tbusquet zeurt om te zeuren..
Mag hij het tegendeel bewijzen door met goede antwoorden te komen :)

Verwijderd

Btw, een reactie van een rooie en een slot lijkt me wenselijk :)

• JvS
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

[..]

Hear, hear..

* JvS is bang dat tbusquet zeurt om te zeuren..
* JvS denkt dat hij zijn goede naam bij tbusquet ook even gaat verslechteren :o.

Lees dit: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/299021
• Geen gescheld. Hou het taalgebruik een beetje netjes. Gebruik desnoods het algemeen bekende " @#^&*&*#&^ " als je ergens boos om bent
• Geen flames (flame = grove opmerking die op een persoon gericht is (schelden etc))
Geen trollen (troll = ongezouten mening die grof/ongefundeerd is en onder de gordel.) Een troll is bedoeld om mensen uit de tent te lokken. Dus graag geen mensen afzeiken of bedrijven met het zeiken an sich als doel.
Dat staat dus in de HK faq... Lijkt me vrij duidelijk.

Nee ik doe het topic niet op slot. Dat is niet nodig, vind ik.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• tbusquet
Op vrijdag 26 oktober 2001 18:29 schreef Cheatah het volgende:

[..]

1. Nee
2. Om mijn mening te uiten, omdat ik iemand op de tv zie, daar verschrikkelijke kriebels van krijg, en dat aan mijn medetweakers wil melden.
En kennenlijk waren er een heleboel mensen die die MENING deelde.
3. De stoeprand opmerking niet nee, mijn topic, in zijn originele staat hoort prima thuis op GoT, in de HK wel te verstaan.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op vrijdag 26 oktober 2001 18:35 schreef tbusquet het volgende:

[..]

1. Nee
2. Om mijn mening te uiten, omdat ik iemand op de tv zie, daar verschrikkelijke kriebels van krijg, en dat aan mijn medetweakers wil melden.
3. De stoeprand opmerking niet nee, mijn topic, in zijn originele staat hoort prima thuis op GoT, in de HK wel te verstaan.
Is 'jouw' topic dan nog in originele staat? Je moet weten dat een slot geen persoonlijke aanval is op jou.

Daarnaast is dit je topic in de meest originele staat:
tbusquet schreef:
Zie net Big Brother met die stomme teef.. Wie heeft er nog meer zo'n tering hekel aan die trol ?
Wat denk je nou zelf? Sorry hoor, dit is niet je mening, dit is gewoon flamen/trollen. :Z

• tbusquet

[..]

Hear, hear..

* tbusquet is bang dat tbusquet zeurt om te zeuren..
Nee,

1. Ik zeur niet, ik ventileer mijn mening. Het is jouw mening dat ik zeur. Flame je nu naar mij ?

2. Ik probeer mijn gelijk te halen, omdat ik het niet terrecht vind, het is niet echt heel belangrijk, dat zal ik toegeven, maar ik vind het niet eerlijk, en dat wil ik vertellen.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op vrijdag 26 oktober 2001 18:37 schreef tbusquet het volgende:

[..]

Nee,

1. Ik zeur niet, ik ventileer mijn mening. Het is jouw mening dat ik zeur. Flame je nu naar mij ?

2. Ik probeer mijn gelijk te halen, omdat ik het niet terrecht vind, het is niet echt heel belangrijk, dat zal ik toegeven, maar ik vind het niet eerlijk, en dat wil ik vertellen.
Als je wil gaan zeiken dan zoek je maar een onzinforum. Dit willen we niet in de huiskamer hebben. De huiskamer moet gewoon gezellig blijven. Dit voegt echt niets toe aan de huiskamer.

Verwijderd

Op vrijdag 26 oktober 2001 18:35 schreef tbusquet het volgende:

1. Nee
Toch komt er zo'n reactie op jouw posts, hoe komt dat? Had het voorkomen kunnen worden?
Dat kan, maar moet dat zo nodig op die manier?
Dat blijkt pas later, is dus geen goed argument.
Je begint een topic met een troll (letterlijk). Dat is een lekkere basis zeg!

• tbusquet
Ik geef het op.

Iedereen weet nu tenminste dat ik het onrechtvaardig vindt.
(lijkt me duidelijke :P )

• tbusquet
Op vrijdag 26 oktober 2001 18:39 schreef JvS het volgende:

[..]

Als je wil gaan zeiken dan zoek je maar een onzinforum. Dit willen we niet in de huiskamer hebben. De huiskamer moet gewoon gezellig blijven. Dit voegt echt niets toe aan de huiskamer.
Goh JvS ga je nu weer ontzetten emotioneel worden, zoals je altijd doet ? Ga nog ff met je "meesterlijke" stereo spelen ofzo. Btw. de HK IS een onzin-forum, ga eens ff kijken wat er instaat.. 90% IS onzin, en daar is het voor.

Verwijderd

Op vrijdag 26 oktober 2001 18:44 schreef tbusquet het volgende:

[..]

Goh JvS ga je nu weer ontzetten emotioneel worden, zoals je altijd doet ? Ga nog ff met je "meesterlijke" stereo spelen ofzo. Btw. de HK IS een onzin-forum, ga eens ff kijken wat er instaat.. 90% IS onzin, en daar is het voor.
Vette flame, ben je niet in staat tot een fatsoenlijke discussie?

• tbusquet
Op vrijdag 26 oktober 2001 18:46 schreef Cheatah het volgende:

[..]

Vette flame, ben je niet in staat tot een fatsoenlijke discussie?
Ik ventileer mijn mening, JvS mag mij niet, en ik hem ook niet.

• tbusquet
Op vrijdag 26 oktober 2001 18:33 schreef JvS het volgende:

[..]

* JvS denkt dat hij zijn goede naam bij tbusquet ook even gaat verslechteren :o.
Leg dat dan maar eens ff uit.. flame ?

Verwijderd

To Flame or not to Flame

Als je niet kunt discussiëren, begin dan ook geen discussie.
Je bent 21, gedraag je dan niet als een opstandige puber zeg!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

Op vrijdag 26 oktober 2001 19:07 schreef tbusquet het volgende:

[..]

Leg dat dan maar eens ff uit.. flame ?
nee man
hij zegt gewoon dat ie je ff gaat tegensprekn dus dat je hem adn minder aaridg gaat vinden

kom op das toch niet zo moeilijk om te lezen??

<ontopic>

terecht slotje
als ik in de HK zo een topic over jou open ben je ook pissed
dus
"wat gij niet wil dat U geschied doe dat ook een ander niet"

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• IceStorm
  • Laatst online: 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

En nu is het afgelopen met enorm zeuren, zaniken, zeveren, flamen en trollen.
Ja ik doe dit topic dicht.

Waarom? Omdat een mening hebben prima is maar een mening ventileren alleen op een 'normale' manier welkom is op GoT. Het zal me een zorg zijn wat je van Patty Brard vind en als je dat een topic in de HK waard vindt ga je je gang maar. Echter je hebt je ook aan de regels te houden en die zijn voor de HK vrij simpel. Niet flamen en niet trollen is er 1 van.
Topic is dus volkomen terecht op slot gegaan en dit topic gaat om dezelfde reden op slot.
Ik ga nog even overleggen of er nog gevolgen zijn.

Oh om even een voorbeeldje te nemen. Zeg jij maar eens tegen een agent dat je hem een lul VINDT. Wedden dat je een bon krijgt? En wedden dat je die ook niet 'terug' kan krijgen via een proces oid?

ZO, afgehandeld.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.