Toon posts:

F22 Raptor online

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heey,

ik heb net de metersdikke stoflaag van mn middeleeuwse joystick afgeklopt en f22 raptor in me cdrom speler gebeukt. ik kende em al met rammelplan... dit is natuurlijk 10x beter...

afijn, mijn vraag is dus war ik patches/updates kan vinden (en welke) om em weer helemaal up-to-date te krijgen.

Wie weet dan een server ofzo waar je em goed online kan spelen, dat lijkt me namelijk wel gaaf...

BvD,

Jasper aka MrFreeman

Verwijderd

Topicstarter
niemand die dit spel kent/speelt? is volges mij al iets ouder...

• GreeTz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-02 16:39

GreeTz

took the red pill

jazeker, dit was een van de 1e spellen welke de MMX instructieset ondersteunde en mij uren (lees: weken) vermaak heeft geboden met mijn toen spikspinternieuwe pentium 200 MMX met 64 MB edo ram en 3DFX voodoo I addon ;)

Wow times fly :)

Maargoed, ik heb de meest recente updates gewoon bij novalogic kunnen vinden, dus kijk daar eens zou ik zeggen.

Alleen:           DE GROETJES

Verwijderd

Topicstarter
is het f22 raptor hetzelfde als f22 lightning?

edit: neej dus, ik heb nu zon update proggie gedowned en hijs nu bezig, ff afw88 nu dus...

Verwijderd

mja ik heb dat spel hier ook onder het stof liggen en ik betwijfel of er nog veel mensen zijn die dat spel nog online spelen

kan me herinneren dat ik dat spel soms speelde om gewoon te chillen en te genieten van het uitzicht :)

dat novaworld idee was ook wel kewl, verschillende spellen in 1 gezamenlijke online match..

ik wacht met smart op de dag dat het fullscale online warfare is met honderden spelers met alle aspecten

een combo van soldaten, vliegtuigen, tanks , heli's , :z

• GreeTz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-02 16:39

GreeTz

took the red pill

JA me 2 Ik kan me die text uit de PU ook nog herinneren :)

Alleen:           DE GROETJES

Pagina: 1