GoT is minder leuk. wie vindt dit nog meer. ik doe dit zonder te "flamen". ik was dus ook niet meer van plan om verder nog nuttige posts te doen als ik steds een slotje krijg. ik krijg er een minderwaardigheids gevoel door
Je enige nuttige posten laten idd zien dat het helemaal niet erg is als je GoT verlaat.
Je nuttige bijdragen worden geheel niet op prijs gesteld, je demotiveerd eigenlijk alleen maar.
Je nuttige bijdragen worden geheel niet op prijs gesteld, je demotiveerd eigenlijk alleen maar.
Maar al je geopende topics zijn ook niet echt nuttig, GoT is best leuk mist je aan een aantal regels houdt en geen onzin topics opent
voel je je aangesproken?Op vrijdag 26 oktober 2001 17:25 schreef ecteinascidin het volgende:
Je enige nuttige posten laten idd zien dat het helemaal niet erg is als je GoT verlaat.
Nee, ik irriteer me rot aan users als jij die alleen maar lopen te zeiken.
't is jammer dat er geen slotje op je PC gezet kan worden, hopeloos overbodig figuur.
't is jammer dat er geen slotje op je PC gezet kan worden, hopeloos overbodig figuur.
reg je dan niet zou ik zeggen
PIII 800@804 Mhz
Minder leuk in vergelijking tot wat?
Lieve Adjes is bedoelt om serieuze (onderbouwde) discussies te voeren, en niet om non-stop dit soort onzin topics te openen, wat je enige doel lijkt, als ik zo eens naar je postgeschiedenis kijk.
Als je dat wil tegenspreken krijg je nu een kans van me, maar anders zit er binnen de kortste keren ook een slotje op dit topic.
Lieve Adjes is bedoelt om serieuze (onderbouwde) discussies te voeren, en niet om non-stop dit soort onzin topics te openen, wat je enige doel lijkt, als ik zo eens naar je postgeschiedenis kijk.
Als je dat wil tegenspreken krijg je nu een kans van me, maar anders zit er binnen de kortste keren ook een slotje op dit topic.
En het vriendelijke verzoek aan de rest om alleen te ontopic te reageren, en dus niet met verzoeken tot bans of slotjes, dat wordt nog steeds niet gewaardeerd.
Bij deze wil ik de topicstarter bedanken voor zijn constructieve input!
<small>als het je niet bevalt, vertrek dan in godsnaam</small>
<small>als het je niet bevalt, vertrek dan in godsnaam</small>
Gebruikersnaam: Joshua_seeUzo
Voornaam:
Achternaam:
E-mail adres: -
Aantal posts: 6
Gem. aantal posts/dag: 6
Geslacht: Man
Beroep:
Studierichting:
Hobbies en interesses:
Signature:
Ondertitel:
Homepage:
ICQ Nummer: -
User icon: -
Je hebt pas net 6 posts hoe kan je nou iets dan al minder leuk vinden.
Voornaam:
Achternaam:
E-mail adres: -
Aantal posts: 6
Gem. aantal posts/dag: 6
Geslacht: Man
Beroep:
Studierichting:
Hobbies en interesses:
Signature:
Ondertitel:
Homepage:
ICQ Nummer: -
User icon: -
Je hebt pas net 6 posts hoe kan je nou iets dan al minder leuk vinden.
Het is FRIET!
Verwijderd
Aan een aantal LA topics van mij kun je wel opmaken dat ik vind dat sommige dingen wel beter kunnen. Maar echt dramatisch slecht is het nog niet.
Maar stilstand is achteruitgang, dus je zult altijd moeten blijven verbeteren.
Voor de rest ken ik de naam van de topicstarter niet eens, dus als je even wilt duidelijk maken wie je bent of waarvan wij je kennen dan respecteren wij je mening wat meer.
Op basis waarvan vorm jij je mening bijvoorbeeld?
Maar stilstand is achteruitgang, dus je zult altijd moeten blijven verbeteren.
Voor de rest ken ik de naam van de topicstarter niet eens, dus als je even wilt duidelijk maken wie je bent of waarvan wij je kennen dan respecteren wij je mening wat meer.
Op basis waarvan vorm jij je mening bijvoorbeeld?
Ik had toch héél duidelijk iets gezegd over verzoeken tot bans en slotjes enzo. De gene die zich daar nu niets meer van aan trekt krijgt van mij een waarschuwingOp vrijdag 26 oktober 2001 17:57 schreef HPE het volgende:
Kan deze meneer gewoon niet een ban krijgen met zijn GoT zuigt deel 1, 2, 3 en 4
En nee, ik zit er niet om te springen om waarschuwingen uit te delen, en nee, ik vind deze user ook weinig constructief, maar opmerkingen als "kan hier een slotje op" en "waarom is deze user nog niet verbannen" voegen gewoon verrekte weinig toe
Verwijderd
Joehoe, daar is net wat over gezegd.Op vrijdag 26 oktober 2001 17:57 schreef HPE het volgende:
Kan deze meneer gewoon niet een ban krijgen met zijn GoT zuigt deel 1, 2, 3 en 4
/edit sorry negotiator.
Ik krijg wel het idee dat meneer de topicstarter een kloon is, of misschien wel een nieuw 'GoT-leven wilde beginnen'
Gezien de Joshua_seeUzo een kloontje is van markyB gaat deze draad nu netjes dicht, krijgt MarkyB een officiële waarschuwing erbij, inclusief de waarschuwing voor Joshua_seeUzo uit de vorige draad heeft dit kloontje je dus 2 officiële waarschuwingen opgeleverd.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()