[Counter-Strike] "AzzKickah overflowed"

Pagina: 1
Acties:

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:07

AzzKickah

06-CENSORED

Topicstarter
Hey,

ik heb een vaag probleem met Counter-Strike. Ik heb Win98SE en WinXP Final Release geinstalleerd, en in beide OS-en krijg ik, na 30 seconden in-game te hebben gezeten, de volgende melding in de console: AzzKickah overflowed.
Dan zit ik dus niet meer op de server, wel in CS.

Specs:

GeForce2MX200
AMD K6-2 450Mhz
30Gb
enz.

Denk dat het belangrijkste er staat, als je meer moet weten, just tell me.
Weet iemand wat ik tegen die overflow kan doen?

Thanx! Azz.

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Topicstarter
*kick*

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 17:21
Op vrijdag 26 oktober 2001 18:14 schreef AzzKickah het volgende:
*kick*
of jij hebt een ati rage pro (niet dus...)
of je hakt wallen! dat zal het dus wel zijn, geen aandacht voor dit figuur

Verwijderd

cheaters zijn triestelingen :r

ik hoop dat meer cheaters dit gaan krijgen!!!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

"AzzKickah was kicked from server".

Humor. :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• CU2morO
Op vrijdag 26 oktober 2001 18:32 schreef robgee het volgende:
cheaters zijn triestelingen :r

ik hoop dat meer cheaters dit gaan krijgen!!!
die overflow is een anti cheat tegen wallhackers (andere opengl -> overflow

helaas zijn er weer vele cheats verkrijgbaar :r

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Topicstarter
Hallo mensen,

sorry hoor, maar ik cheat NIET! Serieus niet. Dit is echt vaag, ik weet niet hoe dit komt.
Ik PUKE net zo hard op cheaters als jullie dat doen, echt waar!
Hoe kom ik nou van die overflow af? CS opnieuw installeren?

GrtZ, Azz.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:10

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Op zaterdag 27 oktober 2001 03:21 schreef AzzKickah het volgende:
Hallo mensen,

sorry hoor, maar ik cheat NIET! Serieus niet. Dit is echt vaag, ik weet niet hoe dit komt.
Ik PUKE net zo hard op cheaters als jullie dat doen, echt waar!
Hoe kom ik nou van die overflow af? CS opnieuw installeren?

GrtZ, Azz.
hmmmm... dat klinkt wel heel erg slijmerig...
Just a thought :+

En ga de FAQ eens lezen! Dan zul je een leuk stukje tegenkomen over groeten enzo aan het eind van posts

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Topicstarter
Op zaterdag 27 oktober 2001 03:35 schreef OiSyN het volgende:

[..]

hmmmm... dat klinkt wel heel erg slijmerig...
Just a thought :+

En ga de FAQ eens lezen! Dan zul je een leuk stukje tegenkomen over groeten enzo aan het eind van posts
Ja ik weet ook niet hoe ik jullie anders moet laten geloven dat ik schijt op cheaters! Nogmaals: PLZ help me out! Ik wil CS spelen!

Verwijderd

Op zaterdag 27 oktober 2001 03:49 schreef AzzKickah het volgende:

[..]

Ja ik weet ook niet hoe ik jullie anders moet laten geloven dat ik schijt op cheaters! Nogmaals: PLZ help me out! Ik wil CS spelen!
tja... nu heb je jezelf verlult :P

btw, de boel opnieuw installeren kost toch niet zoveel tijd?

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:10

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Op Saturday 27 October 2001 04:50 schreef chill het volgende:

[..]

ja precies, en zeker niet als je die cheat niet hoeft te installeren :P

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Topicstarter
Op zaterdag 27 oktober 2001 04:50 schreef chill het volgende:

[..]

tja... nu heb je jezelf verlult :P

Mezelf verlult? Hoe bedoel je? Nogmaals: ik cheat niet.
Heeft iemand nou een oplossing of niet?

• kaiiestan
  • Laatst online: 26-10 17:50
ik denk dat je wat geheugen moet bij kopen die 96 is echt te weinig

hondennamen.info Openscheermes.nl

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Topicstarter
Op maandag 29 oktober 2001 09:22 schreef appetoe het volgende:
ik denk dat je wat geheugen moet bij kopen die 96 is echt te weinig
Ligt het niet aan, ik heb nu 160Mb erin hangen. Vergeten te changen in mijn sig :)

Verwijderd

Ik vind et altijd leuk dat cheaters uitgescholden worden door gasten die zelf vaak genoeg cheats geprobeerd hebben... :)

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Topicstarter
Op maandag 29 oktober 2001 10:41 schreef FuTaL het volgende:
Ik vind et altijd leuk dat cheaters uitgescholden worden door gasten die zelf vaak genoeg cheats geprobeerd hebben... :)
Dat viel mij ook al op. Hoe denk jij (CU2morO) te weten dat ik wallhack? Ervaring?

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-12-2024

collin

Who da man !!

ga nou gewoon es je energie steken in het reinstallen van CS, had je AL LANG klaar mee kunnen zijn.. :z

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

wat een bull zeg!!!

ik heb die OCG-hook of OGC-hook(hoe heet dat ding) ook thuis, dus nu ben ik een cheater, ik heb wel 20 cheats thuis.....om te kijken hoe ze werken(de meeste kreeg ik niet eens aan de praat/ of wist niet hoe ze werken/wat ze deden) en daarna weer gewoon verder te gamen zonder cheats, daarom heb ik CS ook 2x geinstalled staan zodat de CS waar ik mee speel niet verneukt wordt door gare cheats waardoor ik weer zou moeten installen.

nu word ik natuurlijk door een hele lading verrot gescholden dat ik ze niet mag downen. Dit is echt zulke bullshit ,bij mij in de clan cheat niemand en als je nu dus het niet geloofd en je komt iemand van [lc-SOS] tegen let maar op dan, dan zal je zoen dat wij niet vals spelen

ps ik probeer ze alleen tegen BOTS

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

En waarom in godsnaam dit hele verhaal? Alleen zodat jij niet van cheaten wordt verdacht? Ik vind het altijd vreemd dat sommige mensen meteen hun schild omhoogdoen, toch een sprankje van schaamte? ROFL

Ik lach er toch om als mensen mij zouden beschuldigen van cheaten, daar trek ik me niks van aan, ik weet zelf beter.

En soms, heel soms is het zelfs als compliment op te vatten, dan maak je ze dus zo in, dat ze roepen dat je cheat, dan lach ik me krom..

Verwijderd

ik heb ook 0gc geprobeerd... Ben ik nu een cheater? d8 het niet. Ik ben admin over een aantal servers en moet gewoon weten hoe het werkt vind ik zelf.

Grappig trouwens dat 90% van de cs topics uitloopt op cheater gedoe.... CS scene is gewoon fucked up bah..

Verwijderd

Ik vind dat je cheats gewoon niet moet downloaden om ze te proberen. Hoe vaker ze gedownload worden hoe meer ze aangeboden worden omdat mensen graag veel bezoekers op hun homepaginaatje krijgen. Resultaat dat cheats steeds makkelijker verkijgbaar zijn.

Ik heb twee keer een filmpje gezien over cheats verder houd ik me er niet mee bezig. Gewoon spelen, het kan me eigenlijk toch niet uitmaken of ik nou onderaan of bovenaan sta. Als ik maar lol heb.

p.s. Berzerker nieuwe naam? :?

Verwijderd

ja keertje andere naam

ik heb er een aantal hoor =]

NIet proberen niet proberen tja.... ik wil gewoon weten hoe het is

• CU2morO
Op maandag 29 oktober 2001 10:43 schreef AzzKickah het volgende:

[..]

Dat viel mij ook al op. Hoe denk jij (CU2morO) te weten dat ik wallhack? Ervaring?
ja, ik heb gecheat jah als je het wilt weten, 1 hele week lang :o ik heb nu spijt en vond het lame, maar dat was dus mijn ervaring, en iedereen heeft het wel eens geprobeerd, ga nou niet liggen lullen of flamen

ik heb ook bijna alle cheats op mijn hd staan, aimbot wallhack, ik kots ervan, gewoon een keer om ze te proberen, net als die tweakerd (weet naam niet) zegt, ze zijn om te proberen, maar ik kots op cheaters/azzkickaz :r

Verwijderd

Op maandag 29 oktober 2001 19:34 schreef CU2morO het volgende:

[..]

ja, ik heb gecheat jah als je het wilt weten, 1 hele week lang :o ik heb nu spijt en vond het lame, maar dat was dus mijn ervaring, en iedereen heeft het wel eens geprobeerd, ga nou niet liggen lullen of flamen

ik heb ook bijna alle cheats op mijn hd staan, aimbot wallhack, ik kots ervan, gewoon een keer om ze te proberen, net als die tweakerd (weet naam niet) zegt, ze zijn om te proberen, maar ik kots op cheaters/azzkickaz :r
Bullshit gewoon. Ik speel vanaf beta 5 CS, dat lijkt me toch lang genoeg. En ik heb nog nooit, en dan ook nooit een cheat op me pc gehad. En ik lul niet. Jouw instelling is gewoon al fucked up. Je hebt een week gecheat en toen had je er genoeg van. Dat je überhaupt al zo laag kan zinken.... :r

Verwijderd

Try anders die ATi_overflow fix je hebt dan wel een nvidia maar wie weet helpt et ;)
Bij wel maarjah ik heb een Radeon :)

• Boomrups
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-10 12:08
Ik speel dan wel geen CS, maar ik denk dat het zelf uitpoberen van cheats toch wel handig is soms onder het motto 'Know your enemy'

Als je weet wat ze doen, dan kun je ze ook veel duidelijker herkennen. Toch?

• CU2morO
Op maandag 29 oktober 2001 20:02 schreef --BoBo-- het volgende:

[..]

Bullshit gewoon. Ik speel vanaf beta 5 CS, dat lijkt me toch lang genoeg. En ik heb nog nooit, en dan ook nooit een cheat op me pc gehad. En ik lul niet. Jouw instelling is gewoon al fucked up. Je hebt een week gecheat en toen had je er genoeg van. Dat je überhaupt al zo laag kan zinken.... :r
voel je niet aangevallen, ik heb niets tegen jou, ik zei dat ik mijn cheats net zo gebruikte als jou, voor "studie" en kijken hoe laag mensen kunnen zinken

Verwijderd

Op maandag 29 oktober 2001 20:02 schreef --BoBo-- het volgende:

[..]

wow, ik speel vanaf 2.1 (die stond een keertje op PcGameplay cdtje), en wat dan nog... het gaat er toch om of je die dingen gebruikt of niet. en niet hoe lang je al een bepaald spel speelt.

weet je wat ik zo jammer vind, dat elk topic op dezelfde discussie uitloopt en dat dit dus ook in het spel zo doorgaat.

ik kan aardig meekomen, op de goeie dagen, maar als het een keer echt meezit, dan krijg je het weer allemaal naar je hoofd.

soms heb ik van te voren ook al zo iets van " waarom zou ik het topic openen" , maar ja er kan ook weleens iets interessants bij staan, zolas die link oten naar dat ogc-filmpje.

Verwijderd

Ik bedank de lieve mensen die mij voor aimbot uitmaken, ze vinden dat ik te goed voor hun ben :)

• CU2morO
Op dinsdag 30 oktober 2001 14:02 schreef Khaine het volgende:
Ik bedank de lieve mensen die mij voor aimbot uitmaken, ze vinden dat ik te goed voor hun ben :)
jah, das ook leuk, ik ben nu al 2 keer uitgescholden voor cheater, dat is gewoon zo genieten, helaas als er zo'n n00b admin mij ffkes een ban geeft

of wat dacht je van... hoe heet die ok alweer? noujah, iig, het is een server van uk2.net ofzo, een beginners server... die hebben volgens mij zo'n regel dat wanneer je 5 minuten bovenaan staat dat je wordt gekickt :?
dacht daar ff leuk te gaan domineren, stond na 3 rondes bovenaan en werd na de volgende ronde gebanned zelfs...

tis lame voor mij, maar toch leuk voor de beginnenling

ze zouden ook gewoon cheater servers moeten maken, waar iedereen cheat bij elkaar, hun zelfde skillz (de cheaters dan, daar hoor ik dus niet bij >:)) en wij, de gewone serieuse spelers "Lame-aars server 4 FF ON (CHEATS REQUIRED)" 8-)

Verwijderd

Heej kan hier nou niemand serieus genomen worden??
ik ben wel nieuwsgierig naar het antwoord want een vriending had dat probleem ook met haar pceetje op de lan party.
werd ze er na 2 min uitgekicked [name\overflowed
en ik weet zekers dat ze niet cheat want ze had het net geinstalleerd

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Topicstarter
Op dinsdag 30 oktober 2001 21:00 schreef gvrdoezie het volgende:
Heej kan hier nou niemand serieus genomen worden??
ik ben wel nieuwsgierig naar het antwoord want een vriending had dat probleem ook met haar pceetje op de lan party.
werd ze er na 2 min uitgekicked [name\overflowed
en ik weet zekers dat ze niet cheat want ze had het net geinstalleerd
Precies, heeft er nou iemand een oplossing???

Verwijderd

Praat voor jezelf :r

ik heb nog nooit gecheat in CS en zal dit ook nooit doen |:(

Verwijderd

dames en heren zie hier de ideale schoonzoon!

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Mensen, rustig nou maar... ga elkaar nou niet lukraak beschuldigen van wel of niet cheaten ;)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1