Zijn dit een beetje goede schijfjes? Ik wil een paar gaten in mijn kast maken. Die dingen zijn trouwens wel erg duur. 22,- voor 5 schijfjes
Verwijderd
Dat zijn de goede.. 1 tip, laat de dremel of whatever het werk doen.. als je teveel kracht zet dan zie je het resultaat snel.. schijfje op... suc6..
Verwijderd
Wel goed vasthouden anders gaat hij "lopen"
. het is een beetje de gulden middenweg zoeken. Uit ervaring weet ik dat als het schijfje begint te gloeien (echt oranje word) het zo op is...
Verwijderd
Ik had net wat stalen dingetjes uit mijn voedingskap gedremelt met een gewoon schijfje.
Was wel leuk. Ik moest die dremel steeds schuiner houden. En ik kijk opeens naar het schijfje. En dat was nog maar aan bijde kante 2mm breed.
Dus nieuwe erop en lekker doorgegaan.
Was wel leuk. Ik moest die dremel steeds schuiner houden. En ik kijk opeens naar het schijfje. En dat was nog maar aan bijde kante 2mm breed.
Dus nieuwe erop en lekker doorgegaan.
Ik vind ze zelf neit de moeite waard... als je niet teveel kracht zet kan je met normale schijfjes ook heel lang doen...
Daarnaast baal je een stuk minder als zo'n normale breekt omdat je je dremel draait terwijl het schijfje half door het gat steekt
(dan zijn beide soorten meteen stuk dus
)
Daarnaast baal je een stuk minder als zo'n normale breekt omdat je je dremel draait terwijl het schijfje half door het gat steekt
Bij mij werkte een decoupeerding ook goed hoor 
Zaagje erin van F 3,- en gaan met die banaan
Zaagje erin van F 3,- en gaan met die banaan
-
Verwijderd
Keb die schijfjes ook gebruikt, en totaal maar 2 en n half nodig gehad. en je moet em ook niet op de hoogste stand zetten! dan gaat ie veel langer mee
En als ie wat kleiner wordt kan jem er wel wat eerder afhalen zodat je die kleintjes kan gebruiken voor moeilijkere stukies
suc6
En als ie wat kleiner wordt kan jem er wel wat eerder afhalen zodat je die kleintjes kan gebruiken voor moeilijkere stukies
suc6
Hoe kun je nou in godsnaam bochten maken met een rond slijpschijfje :?:?
Dan krijg je toch allemaal hoeken in je blowhole?
Verwijderd
nee. dan doe je het niet goed!Op zaterdag 27 oktober 2001 08:33 schreef Fauna het volgende:
Hoe kun je nou in godsnaam bochten maken met een rond slijpschijfje :?:?
Dat lukt echt wel hoor.
ik snap fauna ergens wel...
Er was toch ook nog zoiets als een gatenzaag?
Die is veel sneller .....en werkt mooi rond.
Maar sinds de dremel er is, wordt alles gedremeld.
Maar het blijft een handig ding
Er was toch ook nog zoiets als een gatenzaag?
Die is veel sneller .....en werkt mooi rond.
Maar sinds de dremel er is, wordt alles gedremeld.
Maar het blijft een handig ding
Snoep verstandig, lik m'n reet! :P
Een goede gatenzaag voor bv 70mm is duuhuur....rond de 45 piek.
Wel bijsproeien met van dat olie
Wel bijsproeien met van dat olie
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Pagina: 1