MxStream modem dood! HELP! Boot niet meer...

Pagina: 1
Acties:

• Techknow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-11-2022
Ik heb geprobeerd mijn adsl modem te tweaken maar dit is uitgelopen op een regelrechte ramp:

Ik heb een ALcatel SpeechTouch Home van KPN MxStream (ehternet versie)

Na wat geklooi met de EXPERT modus wijgert het apparaat de POST goed door te komen (hij start dus niet meer op) ik zie het meest rechtste lampje nog even groen worden en dan spingt ie op rood, ook het ethernet lampje aan de achter kant springt dan heel kort op groen. Daarna gaat het modem opnieuw proberen te booten!

Is dit oplosbaar? Heeft iemand een tip? Of is mijn modem nu dood en moet ik een nieuwe kopen? En zo ja, wat kost dat dan?

HELP ME, ik ben verslaafd aan mijn ADSL verbinding...:P

Thanks,

Techknow

• shakkie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-03-2024
helpdesk bellen??

• vandenberg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-03-2016
Draai je ME? Zo ja, uitkijken, want tweaken gaat onder dit OS nogal eens mis. Verder zit er achter op je modem een resetknopje. Hou dit ingedrukt, zet de modem uit en aan en wacht ongeveer 40 seconden en laat het knopje los.

Systeem

• Techknow
helpdesk bellen lijkt me niet na proberen van modem tweak.

Gebruik w2k al os

dus helaas de oplossing is nog niet inzicht...

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 14:56
Hmmmmm......Modem resetten, uithuilen en opnieuw beginnen lijkt me.......Als je em nou helemaal niet meer aan de gang krijgt kun je hem denk ik t beste ff open maken en op een IC-tje ff 24 volt ofzo zetten....dattie zeker naar de kloteh is..... En dan maar om een nieuwe gaan zeiken.... Die dingen zijn te goedkoop voor ze om uit te gaan zoeken of jij hem met opzet hebt gemolt of dat ie gewoon een DOA is.......

iRacing Profiel

Verwijderd

Zit een resetgaatje op. Effe met een paperclip min 10 sec. ingedrukt houden.

• Techknow
Niks helpt, heb hem al op tien manieren geprobeerd te resetten maar ik vrees dat ik echt iets helemaal naar de klote heb geholpen in dat ding..

Maar kan iemand mij iets preciezer uitleggen hoe ik hem openmaak? DAt heb ik zelf al geporbeerd maar lukte niet en hoe ik hem dan ff goed naar de klote help? Is 220v niet goed dan?

Please help me!

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
220v is denk ik een beetje TE veel, zet gewoon op de adapter ingang 24 / 36 volt. Let wel ff op het ampere!

• Techknow
Ik ben totaal niet technisch aks het om hardware gaat, hoeveel ampere moet het dan zijn?

En waar haal ik een 24v bron vandaan?
Pagina: 1