Fujitsu-Siemens @500mhz K6-II 128 mb 5 gig 12,1"TFT win XP | PII450 92 mb 98Se | P1 120 64 mb Smoothwall
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
260 maar dat maakt niet uit, want dan heb je een 16x!!! schrijver (echt beterz dat die zo goedkoop zijn) en je hebt een al een 24x Lite-On voor 310 piekOp vrijdag 26 oktober 2001 16:57 schreef Moartn het volgende:
Die lite-on's zijn prima dingen... Een 16x heb je volgens mij al voor 250 piek idd...
en dat maakt niet zoveel uit nee, want in test komt de Lite-On er vaak niet alleen sneller uit, maar ook met minder foutenOp vrijdag 26 oktober 2001 16:57 schreef Royalpieter het volgende:
Wie heeft er een nuttige tip over een te kopen brander?
Snel en goedkoop (Lite-on) of wat langzamer en wellicht minder fouten (Plextor)? Of maakt het tegenwoordig allemaal niets zoveel meer uit? Thanx
The devil is in the details.
BTC 8x4x32
CD-Rewriter:
8 x schrijven, 4 x herschrijven, 32 x lezen, 2 MB databuffer.
Office center amsterdam Philips brander 12 speed voro 199 ex. btw
American Express vraagbaak
ach das nog nix.. ik heb 2.5 jaar geleden ofzo een 2! speed brander gekocht voor ruim 700 piek... (was wel SCSI)Op vrijdag 26 oktober 2001 18:21 schreef firstwollie het volgende:
ik heb 1 1/2 jaar geleden mijn 8 speed hp brander voor meer dan 500 piek gekocht
maar ik ben ook van plan om een Lite-on te gaan kopen binnenkort.. dan wel de 24x versie want ik geloof dat de 16x problemen had met 8cm schijfjes.. en das niet handig.. (iemand hier misschien ervaring mee? 16x is toch een stuk goedkopen en ook snel genoeg..)
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Verwijderd
Ik heb hier de 16X 10X 40X. En dat ding werkt perfect ! Of die ook met 8 cm schijfjes werkt... Hack i don`t know.
Je kunt eens kijken op http://www.exile.nl Daar zijn ze spot goedkoop.
Viva la Netherlands!
Maar daar staat tegenover dat je bij lite-on al eeen 16x hebt voor 250 piek en een 24x voor 310,- !
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Maar qua prijsverhouding vind ik liteon het best en verschrikkelijk snel!
Ik heb hem gisteren bestelt en kan niet wachten totdat ie binnen komt.
Ik hoor alleen maar gunstige dingen erover.
En of het veel verschil met plextor maakt?????
Ze vertellen me dat het hetzelfde loopwerk heeft.
Dus ik ga voor de Liteon en vertrouw de mensen die het me vertellen.
Suc6 met kiezen
AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Verwijderd
Kijk eens naar de Philips 12X brander bij Paradigit ( www.paradigit.nl ) deze brander kost fl 259,- en met de nieuwste firmware kan er geen CD-ROM meer mislukken.:DOp vrijdag 26 oktober 2001 16:57 schreef Royalpieter het volgende:
Wie heeft er een nuttige tip over een te kopen brander?
Snel en goedkoop (Lite-on) of wat langzamer en wellicht minder fouten (Plextor)? Of maakt het tegenwoordig allemaal niets zoveel meer uit? Thanx
Denk niet dat ie na al die replies nog een philips gaat kopenOp zaterdag 27 oktober 2001 08:41 schreef Freak_66 het volgende:
[..]
Kijk eens naar de Philips 12X brander bij Paradigit ( www.paradigit.nl ) deze brander kost fl 259,- en met de nieuwste firmware kan er geen CD-ROM meer mislukken.:D
Ikzelf heb de lite-on 24/10/40 en daar ben ik echt supertevreden mee. Fikt als een tierelier
Is alleen wel ietsje duurder dan die fl 250,-
Ik heb de Lite-on 12x,8x,32x en is nog burn proof ook en de meeste Philips branders hebben dat nog niet volgens mij.
En er is nou nog niks mee mislukt
Ik heb hem bij Gistron gekocht 209 Piek moet je wel eff bellen je kan hem volgens mij niet bestellen via internet
www.gistron.com
Veel socces met je keuze
Verwijderd
En tis een prima brandertje hoor. Hij heeft misschien niet zo'n snelle DAE als een plextor maar dat maakt voor mij toch nix uit want ik rip nooit mp3tjes. Verder toch mooi burn-proof, al heb ik dat nog nooit nodig gehad want m'n buffer kwam nooit onder de 95%. Hij maakte in het begin wel een verschrikkelijk lawaai als hij net iets gelezen had en de cd langzaam rond liet draaien zodat hij snel weer op kon spinnen. Leek net alsof er een cd zwaar in onbalans was, maar het lag niet aan de cd want ik heb er verschillende geprobeert. Maargoed, met een firmware update was dat ook alweer opgelost dus ik kan verder echt geen nadeel verzinnen.
Bedoel je niet de 12x10x32. Die heb ik nml. Is echt een superdingOp zaterdag 27 oktober 2001 09:52 schreef Dutch3men het volgende:
Hoi
Ik heb de Lite-on 12x,8x,32x
±150 cd's mee gebrand, werkt echt goed.
Een tip: Controleer na installatie even of de IDE controller op U-DMA staat, Als dat niet het geval is brand hij langzamer.
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
In mijn .sig staat de plex 12x/10x/32x maar de lite-on zit in mijn 2e bak die minder vaak wat brand en daar wilde ik geen +500,= uitgeven aan een brandertje
Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R
ach das nog nix.. ik heb 2.5 jaar geleden ofzo een 2! speed brander gekocht voor ruim 700 piek... (was wel SCSI)
[/qoute]
Ik had 6 jaar geleden een HP brander single speed met SCSI-kaartje voor 1600,-. Toen kostten de CD's op de HCC-beurs nog een geeltje, en een enkeling had ze maar...
Maarja denk maar zo, toen kon ik nog 100 spellen op een cd kwijt, en kon ik ze verkopen voor 100 piek het stuk.
Pantagruel bedoelt zeker firmware ipv BIOS
[/mierenneukmode]
Viva la Netherlands!
Zo na de mier even volledig uitgewoond te hebben (Damn dat was strak zegOp Saturday 27 October 2001 14:13 schreef Cansu het volgende:
[mierneukmode]
Pantagruel bedoelt zeker firmware ipv BIOS
[/mierenneukmode]
Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R