Hallo,
Het is altijd hetzelfde liedje met computers hé, ik wist dat dit zou gebeuren..
Afijn, het zit zo, ik heb deze hele week er over gedaan om onderdelen via internet te bestellen, en uiteindelijk heb ik deze spullen gekocht :
CTX 19"PR960F
2x 256MB PC2100 Kingston
Athlon XP 1600+
Epox 8KHA+
30 GB Maxtor
32 MB DDR ATi Radeon
Sound blaster 5.1
Dat was dus vanochtend eindelijk allemaal binnen, en ik begin natuurlijk gelijk met het inbouwen van alles.
Het moment-supreme :
Ik zet de computer aan, en wat gebeurt er?
Niks.
Helemaal niks!
De voedingkoeler draait niet, de volcano II ook niet, alleen is er wel stroom, want het lampje van de Logitech Mouseman Optical brand.
Nou, vanalles gebrobeert natuurlijk, dus alles eruit, en nog steeds niks..
Ik had verder het mobo goed ingebouwd in mijn Addrtonics full-tower, dus daar zal wel niks mis mee gegaan zijn..
Maar ligt het nu aan mijn moederbord, of kan het zijn dat de processor niet werkt?
Heb medelijden met mij
Het is altijd hetzelfde liedje met computers hé, ik wist dat dit zou gebeuren..
Afijn, het zit zo, ik heb deze hele week er over gedaan om onderdelen via internet te bestellen, en uiteindelijk heb ik deze spullen gekocht :
CTX 19"PR960F
2x 256MB PC2100 Kingston
Athlon XP 1600+
Epox 8KHA+
30 GB Maxtor
32 MB DDR ATi Radeon
Sound blaster 5.1
Dat was dus vanochtend eindelijk allemaal binnen, en ik begin natuurlijk gelijk met het inbouwen van alles.
Het moment-supreme :
Ik zet de computer aan, en wat gebeurt er?
Niks.
Helemaal niks!
De voedingkoeler draait niet, de volcano II ook niet, alleen is er wel stroom, want het lampje van de Logitech Mouseman Optical brand.
Nou, vanalles gebrobeert natuurlijk, dus alles eruit, en nog steeds niks..
Ik had verder het mobo goed ingebouwd in mijn Addrtonics full-tower, dus daar zal wel niks mis mee gegaan zijn..
Maar ligt het nu aan mijn moederbord, of kan het zijn dat de processor niet werkt?
Heb medelijden met mij
Don't You stare there, Operate!