Ik werd zojuist gebeld door een telecombedrijf waar ik een 8310 had gereserveerd. Met een Debitel 200 abo voor 69,95 per maand kunnen ze de telefoon leveren voor 803 piek. Aansluitkosten bedragen ook nog eens 100,-
Nu wilde ik eens weten hoe duur ik uit zou zijn wanneer ik mijn bestaande libertel abo verleng en upgrade naar 240 minuten. Dat kost 75,- per maand en uiteraard geen aansluitkosten. Al met al dus goedkoper, dus korting mag lager zijn.
Okay, hoeveel korting krijg ik dan op een 8310?
Liberteldame: die leveren wij niet, want die is niet door onze test heen gekomen.
Ik: hoebedoellu?
dame: wij testen al die telefoons voordat we ze aanbieden. De 8310 is wegens softwareproblemen afgekeurd door ons.
Ik: en al die andere winkels dan?
Dame: die willen gewoon verkopen!
Ik: het is toevallig geen Libertel probleem met GPRS over het netwerk?
Dame: nee, de fout zit in de telefoon, hangende menu's, simkaart niet herkennen, geen netwerk kunnen vinden, aan dat soort fouten moet je denken.
HAMVRAAG: Is dit gezwets of waarheid?
Nu wilde ik eens weten hoe duur ik uit zou zijn wanneer ik mijn bestaande libertel abo verleng en upgrade naar 240 minuten. Dat kost 75,- per maand en uiteraard geen aansluitkosten. Al met al dus goedkoper, dus korting mag lager zijn.
Okay, hoeveel korting krijg ik dan op een 8310?
Liberteldame: die leveren wij niet, want die is niet door onze test heen gekomen.
Ik: hoebedoellu?
dame: wij testen al die telefoons voordat we ze aanbieden. De 8310 is wegens softwareproblemen afgekeurd door ons.
Ik: en al die andere winkels dan?
Dame: die willen gewoon verkopen!
Ik: het is toevallig geen Libertel probleem met GPRS over het netwerk?
Dame: nee, de fout zit in de telefoon, hangende menu's, simkaart niet herkennen, geen netwerk kunnen vinden, aan dat soort fouten moet je denken.
HAMVRAAG: Is dit gezwets of waarheid?