8310 slecht?

Pagina: 1
Acties:

• Cyberjunkie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-07 00:53
Ik werd zojuist gebeld door een telecombedrijf waar ik een 8310 had gereserveerd. Met een Debitel 200 abo voor 69,95 per maand kunnen ze de telefoon leveren voor 803 piek. Aansluitkosten bedragen ook nog eens 100,-

Nu wilde ik eens weten hoe duur ik uit zou zijn wanneer ik mijn bestaande libertel abo verleng en upgrade naar 240 minuten. Dat kost 75,- per maand en uiteraard geen aansluitkosten. Al met al dus goedkoper, dus korting mag lager zijn.

Okay, hoeveel korting krijg ik dan op een 8310?
Liberteldame: die leveren wij niet, want die is niet door onze test heen gekomen.
Ik: hoebedoellu?
dame: wij testen al die telefoons voordat we ze aanbieden. De 8310 is wegens softwareproblemen afgekeurd door ons.
Ik: en al die andere winkels dan?
Dame: die willen gewoon verkopen!
Ik: het is toevallig geen Libertel probleem met GPRS over het netwerk?
Dame: nee, de fout zit in de telefoon, hangende menu's, simkaart niet herkennen, geen netwerk kunnen vinden, aan dat soort fouten moet je denken.

HAMVRAAG: Is dit gezwets of waarheid?

Verwijderd

Beide, er is sprake geweest van een foute versie, ik zelf heb de 8310 V03.07, en werkt prima hoor.. maar deze versies met problemen zijn allemaal weg :).. allemaal door nokia gereflashed

• Fisico
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:34

Fisico

by Fabian

Op vrijdag 26 oktober 2001 16:45 schreef Cyberjunkie het volgende:

Nu wilde ik eens weten hoe duur ik uit zou zijn wanneer ik mijn bestaande libertel abo verleng en upgrade naar 240 minuten. Dat kost 75,- per maand en uiteraard geen aansluitkosten. Al met al dus goedkoper, dus korting mag lager zijn.

HAMVRAAG: Is dit gezwets of waarheid?
de hamvraag is wat zou de korting zijn als je het zo doet. Wil die foon na hem vanmiddag gezien te hebben best wel graag maar wat kost ie bij die upgrade?

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

ach, aan die foutmeldingen te zien die jij opnoemt,kom je er zo achter offie het doet of niet, dan breng je hem gewoon terug, die gasten hadden vast een oude lading

How bad is it on a scale from one to Spurs

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-05 07:32

freddyathlon

McLaren Mercedes

Het klopt inderdaad dat de 8310 niet compatibel is met Libertel.

Ik krijg hem volgende week in de verkoop en we hebben van Libertel vandaag een brief gehad dat we hem niet met Libertel mogen verkopen omdat ie niet goed kan werken met Libertel

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• Palmboom
  • Laatst online: 26-05 13:47
om even een oude thread omhoog te halen : ik heb een 8310 versie 3.07 en verga van de problemen. Precies de problemen die hier boven genoemd zijn : hangende menu's, simkaart niet kunnen vinden, geen netwerk kunnen vinden, crashende radio....

ik wordt er helemaal gek van. Kan er iemand bevestigen welke softwareversie in orde is?

• Woef
  • Niet online
Op maandag 11 maart 2002 17:14 schreef Palmboom het volgende:
om even een oude thread omhoog te halen : ik heb een 8310 versie 3.07 en verga van de problemen. Precies de problemen die hier boven genoemd zijn : hangende menu's, simkaart niet kunnen vinden, geen netwerk kunnen vinden, crashende radio....

ik wordt er helemaal gek van. Kan er iemand bevestigen welke softwareversie in orde is?
Ik heb geen problemen met de nieuwste versie -> 4.53
hmmm das al een berg verder ;)!

• jant
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op maandag 11 maart 2002 17:36 schreef Ruben_Pruim het volgende:

[..]

Ik heb geen problemen met de nieuwste versie -> 4.53
hmmm das al een berg verder ;)!
Versie 4.53 is de tweede release na 3.07.

Software van Nokia is altijd al een probleem geweest. Overigens had mijn telefoon ook v3.07 maar ik heb er 4.53 op laten zetten. Werkt iets stabieler.

Een album per dag; een selectie: https://open.spotify.com/playlist/6s3nNLl8pJpCwLR3LPligA?si=dddc51153b2a49e8

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:01

OMX2000

By any means necessary...

Ik zit er aan te denken om over te stappen naar een Nokia 8310, en ik wil hem bestellen via Libertel. Ik heb nu bijna een jaar een SL45 , en ik baal er echt van... Ik heb de software erop niet vervangen of zo, maar wat een klote menu's... Het schrijven van sms-jes is gewoon een hel.
Maar weet iemand welke versie je krijgt als je nu een 8310 via Libertel besteld?

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• vinnie1908
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:20

vinnie1908

Appel != peer

Idd ook last van gehad, vast lopen in het maken van SMS-jes. Dan uitvallen en weer aangaan, daarbij niet onthoudend wat er al geSMSt staat :(

Netwerk niet herkennen, sim kaart idd een keer niet herkend. Geen idee welke software versie. Weet dat er een code voor is, maar weet hem niet meer

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

• jant
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
*#0000#

Een album per dag; een selectie: https://open.spotify.com/playlist/6s3nNLl8pJpCwLR3LPligA?si=dddc51153b2a49e8

• Palmboom
  • Laatst online: 26-05 13:47
vanmiddag maar eens software update proberen te regelen. Wel vervelend : nokia maakt (in mijn ogen) de mooiste gsmettjes maar heeft het nog nooit voor elkaar gekregen om mij aan een foutloos miniatuur toestelletje te helpen. mijn 51/61/3210 waren prima. 8210 en 8310 niets dan problemen...

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 05:11
Op woensdag 13 maart 2002 09:44 schreef Palmboom het volgende:
vanmiddag maar eens software update proberen te regelen. Wel vervelend : nokia maakt (in mijn ogen) de mooiste gsmettjes maar heeft het nog nooit voor elkaar gekregen om mij aan een foutloos miniatuur toestelletje te helpen. mijn 51/61/3210 waren prima. 8210 en 8310 niets dan problemen...
Probeer dan eens een ander merk? :? Waarom perse nokia, omdat iedereen er eentje heeft toch niet... Het zijn degelijke telefoons, maar echt niet de enigste hoor, denk aan Siemens/Ericsson/Sony/Motorola, stuk voor stuk hun eigen kwaliteiten maar allen degelijk, net als (uhum, de meeste ;)) Nokia's.

.... Ik weet het ook niet

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-07 21:29
Zo heb ik bijvoorbeeld met mijn Siemens S45 nog geen enkel probleem gehad :) En persoonlijk vind ik hem ook nog een stuk mooier dan de 8310, maar da's smaak natuurlijk *D

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Verwijderd

Nokia maakt alleen maar brakke telefoons.
Ze zijn niet kapot te krijgen maar de geluidskwaliteit is om te huilen...
Probeer eens een Siemens, of nog beter: Philips.

• Ares
  • Laatst online: 08-11-2024
Kun je zo'n software update gratis in de winkel krijgen?
Iemand een idee wat de laatste is van de 5510?

• jjbstolk
  • Laatst online: 13-08 09:45
Op woensdag 13 maart 2002 10:29 schreef CooLKillaH het volgende:
Nokia maakt alleen maar brakke telefoons.
Ze zijn niet kapot te krijgen maar de geluidskwaliteit is om te huilen...
Probeer eens een Siemens, of nog beter: Philips.
Heb jij iets tegen Nokia ofzo, overal waar eht over Noika toestellen gaat zie dat jij roept dat het brakke tel. zijn. Om een telefoon allen brak te noemen vanwege de slechte geluidskwalitiet vind ik maar onzin want dat kan ik de hele Siemens 35 serie wel brak noemen want alle 35 bij ons op de zaak hebben een echo, alle Nokia daarin tegen hebben onze Nokias (3330 of 6210) geen echo of andere geluidsstoringen.

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:11

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ik ben zelf ook absoluut niet een Nokia-freak, het zijn toestellen die gewoon iedere kip koopt, maar gewoon veel missen, slechte software, ook nog eens heel traag.

En ook voor die kleine dingetjes. Als voorbeeld de trilfunctie, Als je gebeld wordt of sms krijgt trilt hij hetzelfde, dat vind ik irritant.

Bij motorola bv. trilt hij kort en snel bij sms en lang bij gebeld worden. Dat betekent dat je merkt wanner je een sms krijgt of niet, en dan hoef je niet meteen te stoppen met je werk om de telefoon uit je broekzak te pakken.

Verwijderd

heeft iemand enig idee van wat de nieuwste softwareversie is voor de nokia 3310 ?

en... btw : PRIMA MOB !!

• jjbstolk
  • Laatst online: 13-08 09:45
En ook voor die kleine dingetjes. Als voorbeeld de trilfunctie, Als je gebeld wordt of sms krijgt trilt hij hetzelfde, dat vind ik irritant.
De Nokia 6210 trilt niet altijd hetzelfde, dat is/was bij de Nokia 3xxx serie zo bij de 6210 wordt er anders getrild afhankelijk van je beltoon/smstoon.

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-07 21:29
Misschien nogal off-topic, maar Siemens heeft gisteren een firmware update via internet voor de S/M45 gereleased. Hulde daarvoor! Dat zou Nokia ook eens moeten doen, gezien de brakheid daarvan bij bijvoorbeeld de 8310. Verder heb ik nix tegen Nokia, het zijn mooie foons over het algemeen :)

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Mijn 8310 ligt klaar om opgehaald te worden. Beter dan de koelkast (5110) die ik nu heb :)

• OMX2000
  • Laatst online: 14:01

OMX2000

By any means necessary...

Op donderdag 14 maart 2002 16:00 schreef Gugger het volgende:
Misschien nogal off-topic, maar Siemens heeft gisteren een firmware update via internet voor de S/M45 gereleased. Hulde daarvoor! Dat zou Nokia ook eens moeten doen, gezien de brakheid daarvan bij bijvoorbeeld de 8310. Verder heb ik nix tegen Nokia, het zijn mooie foons over het algemeen :)
Dat doen ze dus niet voor de SL45.. en dat ZUIGT...

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Verwijderd

ik heb een 8310 met libertel en het werkt eigenlijk prima
heb alleen paar probleempjes ondervonden:

in het begin had ik een keer probleem met het telefoonboek (welke in het geheugen stond). Wanneer ik er doorheen bladerde gaf ie op een bepaald punt iets van: plaats leeg of geen .. gevonden (weet niet meer precies). Kreeg dat niet meer goed en heb de sim weer in het geheugen gekopieerd en nu doet iet het al tijdje goed :)

Wel hangt ie af en toe als ik net een aflever rapport krijg van smsje en ik ben dan toevallig ergens dooorheen aan het bladeren.

Kan iemand mij zeggen hoe ik aan zo'n software update kom en of daar nog kosten aan verbonden zitten?

• kRyPtO
  • Laatst online: 14-06 22:50
ik vind hem vet relaxt bij mij loopt ie heeeel soms vast als ik aan het snake ben dan gaat ie uit en weer aan, nou lekker boeie.
voor de rest nooit problemen gehad, en heb libertel ook al haal ik die sim kaart er 1000x uit en er weer in hij herkent hem altijd.

en met die tril functie als ik een smsje krijg trilt ie kort lang kort en als ik gebeld heb kort kort kort, dus daar zit wel verschil in.

heeft er iemand info om software te update, ik weet nie welke versie ik nou heb, waar kan je dat zien?

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-08 21:47
Op donderdag 14 maart 2002 16:16 schreef woeitje het volgende:

Kan iemand mij zeggen hoe ik aan zo'n software update kom en of daar nog kosten aan verbonden zitten?
software updates zijn in principe altijd gratis, dat moet je laten doen bij een officiele dealer van Nokia

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Ik heb hem.
Versie 04.53 :) :) :)

Werkt perfect tot nu toe. Geen bugs hoop ik :)
Pagina: 1