Age of empires multiplayer?

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XippIX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik wil graag met een vriend uit Brazilie het spel age of empires spelen. Ik heb dit spel (nog) niet. Maar ik wil zeker weten of dit is te spelen of internet.

We hebben allebei kabel modem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met een trage kutverbinding is t niet echt te doen... maar dus met een goeie verbinding wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XippIX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
ja kabel dus, maar het is wel mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja hoor dat zei ik al, maar ik heb t een keer met iemand gespeeld die een trage verbinding had... en op een gegeven moment raakte t veld behoorlijk vol (2 comp spelers erbij- max pop 200) en toen ging t dus wel traag, maar met een goeie verbinding is t goed te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18-07 13:27

7th

Is zeker multiplay online te doen.Age of empires 2 is de meest gespeelde RTS game online

Thy will see the light...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart Coppens
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-11-2021
Dat kan zeker! Ik speel regelmatig tegen een vriend die nog met een gewone modem inbelt.

Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke Age of Empires? Ik ben helemaal weg van Age of Empires Expansion (1 dus). Ik wil wel met je online spelen een keer, en ja je kan het online spelen, vraag me aleen niet hoe. :(
Pagina: 1