Toon posts:

AudioCD-Track bewerken en branden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
van een track op een cd moet ik de eerste 30sec. weglaten. ergens in het midden 50sec. eruit knippen en dan op cdbranden. weet iemand een progje waarmee ik dat kan doen?

kan dat uberhaupt wel in *.cda formaat? of moet ik het eerst omzetten naar *.wav of *.mp3? waarmee?

Verwijderd

Je kan het bestand naar .WAV converteren met bijvoorbeeld AudioCatalyst. Vervolgens kan je met Cool Edit 2000 gaan knippen en kan je de track weer op CD branden.

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Op vrijdag 26 oktober 2001 16:13 schreef Der_Kaiser het volgende:
van een track op een cd moet ik de eerste 30sec. weglaten. ergens in het midden 50sec. eruit knippen en dan op cdbranden. weet iemand een progje waarmee ik dat kan doen?

kan dat uberhaupt wel in *.cda formaat? of moet ik het eerst omzetten naar *.wav of *.mp3? waarmee?
je kunt helemaal geen CDA bestand op je harddisk hebben, volgens mij... het is altijd een WAV bestand of iets dergelijks ... oftewel: rippen van CD (met bijv. EAC of Nero) en dan editten met CoolEdit of de WaveEditor van Nero... terugfikken en klaar is Der_Kaiser ...

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!