Toon posts:

Jumper settings i/o-card

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een pc met een i/o-card met 2 parallele poorten en een HM83450 & HM83451 chip. Meer weet ik niet over deze kaart, maar helaas heb ik wel de jumper-settings nodig om de irq-settings in te stellen. De jumpers zijn in te stellen op een bank van 4x3 pins.

Hopelijk kan iemand mij hier mee helpen.

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

wil je wel helpen maar onderzoek de kaart eens beter, staan er niet FCC nummers of andere merken/serienummers op?

edit:

weet je wel zeker dat het parallelle poorten zijn? volgens mij is die HM83450 een seriele controller, zitten er niet nog een paar rijen pennetjes op voor seriele "frontjes" ?

en die chips worden op zoveel kaarten gebruikt (o.a. Zyxel en een zooi andere taiwanese merken) dat je daarmee niet snel de kaart zult vinden ...

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
Wat het ffc nummer betreft, die zal ik nog proberen te achterhalen.

En inderdaad het is een seriele kaart, met twee 25 pins poorten en twee toegevoegde 9 pins poorten. Sorry voor de verkeerde info die ik verstrekte.

Verwijderd

Topicstarter
De FCC van de kaart is: 1D JPDVASPG-640

JUMPERS: 3 IRQ 7
-------
| . . . |
| . . . |
| . . . | 5
-------
COM A - B LPT

Ik heb dus de jumper settings nodig om de seriele poorten op irq 3 en 7 te zetten.