Toon posts:

Bronconflict

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij misschien helpen?
Laatst(inmiddels al 2maanden) heb ik mijn windows98 opnieuw geinstalleerd na de installatie blijkt dat er een bronconflict is ontstaan PCI-standaard-RAM-controller (Code15). Dus ik kijken bij "bronnen"(in >system>apparaatbeheer>PCI-standaar RAM-controller>"bronnen") zie ik Geheugenbereik 00000000 - 0000000F en daaronder bij "Lijst met apparaten die een conflict veroorzaken:" zie ik "Geheugenbereik 00000000 - 0000000F gebruikt door: Systeemkaartuitbreiding voor PenP-BIOS.

En gister kreeg ik het blauwe schermje te zien toen ik een programma heb geinstalleerd en windows98 opnieuw moet starten met het volgende: ("Een door VFAT vereiste apparaat of vereiste bron is niet aanwezig of beschikbaar. Kan VFAT niet verder laden. Het system is gestopt.").

Maar dit probleem is al opgelost door een ';' te zetten in system.ini voor "MaxFileCache=4096".

Ik denk dat het min of meer iets met elkaar te maken hebben :? .
...en nog een ding, m'n monitor begint zelf nu een beetje te ruiken, :'(
Please help me.

Verwijderd

je kunt soms verschillende bron-patronen kiezen, maar of dat ook kan bij die twee apparaten die een conflict leveren weet ik niet....en je monitor?....geen id