Toon posts:

HP Deskjet 997Cxi lege A4

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb al een tijdje de HP Deksjet 997 Cxi staan, werkt goed.
Alleen als ik hem aanzet, voert ie 1x een lege pagina door. Dat blad blijft halverwege zitten en slaat hij op storing... Na op de knop voor papier gedrukt te hebben voert hij het blaadje eruit en is alles klaar... dan werkt het perfect.

Waar kan dit aan liggen?

Verwijderd

Topicstarter
Weet niemand een oplossing? :( :'(

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 11:34
Is in ieder geval niet normaal. Ik heb een 950C, die doet dat iig niet. Ik zou HP bellen!

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh, Venus A 2,12kWh, HW P1, MT CT003, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler

Verwijderd

Heb ik ook lang last van gehad!

zie dit topic [topic=152673/1/50]

Wat bij mij hielp (is wel rigoreus) was uiteindelijk computer formateren windows opnieuw instaleren en dan deskjet instaleren. (weet dus eigenlijk ook nog steeds niet wat de fout was) Heb ook 4 mailtjes naar hp gestuurd maar zij wisten het ook niet!

Verwijderd

Topicstarter
Eerst stond de printer op een Pentium 1 233 (win 98) en nu op een AMD 1,2 (w2k) Het probleem blijft echter hetzelfde... :(

• Rocky
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-11-2021

Rocky

Remember Gina

Ik heb dit ook met mijn Hp 930c.
Heb al een keer een nieuwe install gedaan van Xp maar dit heeft niks opgelost.

Mijne slaat alleen niet in storing krijgt alleen die ene lege pagina. :?

PocketGear3025[MS2003] Acer Travelmate 234LC WindowsXP![ Systeem: AMD Athlon1.4][INTEL PIII 400 e.d][AMD Duron 800][AMDk6-300][Hp laptop voor de vrouw] en wifi in de house!!

Pagina: 1