Toon posts:

firmware lite-0n

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
eehh...misschien dom....maar eehh...ik heb de lite-on 12-10-32 12101B. er zit een firmware LKU6 in. eeehh is deze oud?...ondersteund ie nou overburn?....en waar kan ik dan nog eventueel de firmware LS22 downloaden en in m'n brandertje flashen. allernieuwste firmware flashen doet 't nie (LS3j23)

help me uit de branding.

Alvast bedankt

Verwijderd

de nieuwere firmware kun je gewoon downloaden van de site van lite on, die staat op je doos van je brander of het boekje erbij, en met de search op got is ie zeker wel te vinden ;) enne ja overburn doet ie prima

Verwijderd

Topicstarter
ja...maar de nieuwste firmaware flashen werkt niet. als ik de nieuwste firmware wil gaan flashen zegt hij dat hij een bepaalde versie er al in moet zitten en het flashen gaat dan niet door.
hij zegt: can't found firmware ls00-ls2z-ls30-ls9z drive
this flash utility only supports ltr 12101b firmmware.
detected drives lite on ltr 12101B LKU6

ik heb dus lku6 (de standaard versie vanuit de winkel, is ie oud?)
flashen gaat niet door dus ik moet eerst een ls00, ls2z ls30 of ls9z flashen voordat ik hierover kan gaan.

help....
heb toch echt een 12101B.....

wie wilt mij effe helpen

Alvast bedankt

Verwijderd

Topicstarter
sorry voor de drie berichtjes. internet was traag en wou niet posten dus ik drukte een paar keer achterelkaar.

sorry

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-03 23:21

Luppie

www.msxinfo.net

Zelfde probleem hiero, is er al een oplossing ?

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Verwijderd

Op vrijdag 26 oktober 2001 15:04 schreef Hoihoi het volgende:
eehh...misschien dom....maar eehh...ik heb de lite-on 12-10-32 12101B. er zit een firmware LKU6 in. eeehh is deze oud?...ondersteund ie nou overburn?....en waar kan ik dan nog eventueel de firmware LS22 downloaden en in m'n brandertje flashen. allernieuwste firmware flashen doet 't nie (LS3j23)

help me uit de branding.

Alvast bedankt
www.liteon.com misschien?

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 01:16 schreef Cobra_Lup het volgende:
Zelfde probleem hiero, is er al een oplossing ?
Effe zoeken misschien?? Oftewel UTFS!

Dit kwam ik tegen binnen 2 minuten

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 09:51 schreef JusticeFriends het volgende:

[..]

www.liteon.com misschien?
Nee http://www.liteonit.com Maarre daar had hij het al vandaan, en die deed het niet. Maar ik heb geen idee over de oplossing, sorry.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

DV geeft een heel interessant linkje: wat je zelf ook wel had kunnen vinden: http://www.cdrinfo.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=486
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.