scanjet 5200c onder WIndows 2k?

Pagina: 1
Acties:

• borgdaville
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-08 21:18
Hallo,

ik heb hier een Scanjet 5200c staan, wat ik doe of hoe ik hem ook aansluit onder Windows 2000 loopt ie niet. Ik heb het liefst werkend op de paralelle poort. Het vreemde is dat ik geen drivers voor hem kan vinden, verder dan een Win98USB drivertje op de CD kom ik niet. Op de HP site staat wel een Win2k Pro update programmatje maar als ik dat ga installeren dan word het helemaal nix. Is er iemand die um heeft lopen onder WIn2k? en hoe heeft ie dat gedaan?

Grtz. Mark

Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...

• borgdaville
blijft opvallend rustig rond dit topic, volgens mij toch niet in de verkeerde groep?

• borgdaville
HALLO :o
dit maak ik niet vaak mee hoor, dat er problemen zijn waar ik zelfs via het tweakers.net forum geen oplossing voor vind. Jammer, zijn er nog andere kanalen die mij misschien verder kunnen helpen? Misschien een specifiek scanner forum??
Grtz. Mark

• RedVox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-02-2024

RedVox

Universe Radio!

Ik neem aan dat je op www.hp.com de drivers en updates hebt gezien..? Als die je niet helpen is er denk ik maar 1 optie en dat is een mail sturen naar de helpdesk van hp....
(en dan hopen dat de goede persoon hem leest)

Grtx RedVox

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-07 15:22
ik had em draaien op win2k pro en nu op win2k server met tcp/ip scanner deling 8-) .

doe eerst precision scan pro 2.02 installen, rebootten en scanner eraan hangen. eerste apparaat is de epst scsi poort.
2e device is de scanner zelf en die vindt tie automatisch.

hier kan je de scsi epst drivers vinden. ik heb ze maar ff ingezipt want op hp.com kan je ze niet vinden.

• borgdaville
Op dinsdag 30 oktober 2001 11:03 schreef twiekert het volgende:
ik had em draaien op win2k pro en nu op win2k server met tcp/ip scanner deling 8-) .

doe eerst precision scan pro 2.02 installen, rebootten en scanner eraan hangen. eerste apparaat is de epst scsi poort.
2e device is de scanner zelf en die vindt tie automatisch.

hier kan je de scsi epst drivers vinden. ik heb ze maar ff ingezipt want op hp.com kan je ze niet vinden.
huh :?
even ter verduidelijking, ik wil hem paralel of usb aansluiten. Maakt me eigenlijk niet zoveel uit. Als ie maar werkt! Heb dus geen SCSI!

• Vavoom
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-12-2024
Ik heb ook problemen met mijn Scanjet 3300c. Die doet het wel, maar de kwaliteit die ik onder W98 had, heb ik niet meer. Ik ben zelf ook op zoek gegaan naar nieuwe drivers. Als ik deze probeer te installeren (het is een update) dan verschijnt er een error 9 op het scherm. Het schijnt problemen te hebben met het uitpakken van de bestanden.

Tevensheb ik al geprobeerd de helpdesk te mailen, lukt ook niet, omdat de URL niet klopt. :(

Volgende week nog maar es proberen zou ik zeggen.
Pagina: 1