Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...
blijft opvallend rustig rond dit topic, volgens mij toch niet in de verkeerde groep?
HALLO 
dit maak ik niet vaak mee hoor, dat er problemen zijn waar ik zelfs via het tweakers.net forum geen oplossing voor vind. Jammer, zijn er nog andere kanalen die mij misschien verder kunnen helpen? Misschien een specifiek scanner forum??
Grtz. Mark
dit maak ik niet vaak mee hoor, dat er problemen zijn waar ik zelfs via het tweakers.net forum geen oplossing voor vind. Jammer, zijn er nog andere kanalen die mij misschien verder kunnen helpen? Misschien een specifiek scanner forum??
Grtz. Mark
Ik neem aan dat je op www.hp.com de drivers en updates hebt gezien..? Als die je niet helpen is er denk ik maar 1 optie en dat is een mail sturen naar de helpdesk van hp....
(en dan hopen dat de goede persoon hem leest)
Grtx RedVox
(en dan hopen dat de goede persoon hem leest)
Grtx RedVox
ik had em draaien op win2k pro en nu op win2k server met tcp/ip scanner deling
.
doe eerst precision scan pro 2.02 installen, rebootten en scanner eraan hangen. eerste apparaat is de epst scsi poort.
2e device is de scanner zelf en die vindt tie automatisch.
hier kan je de scsi epst drivers vinden. ik heb ze maar ff ingezipt want op hp.com kan je ze niet vinden.
doe eerst precision scan pro 2.02 installen, rebootten en scanner eraan hangen. eerste apparaat is de epst scsi poort.
hier kan je de scsi epst drivers vinden. ik heb ze maar ff ingezipt want op hp.com kan je ze niet vinden.
huhOp dinsdag 30 oktober 2001 11:03 schreef twiekert het volgende:
ik had em draaien op win2k pro en nu op win2k server met tcp/ip scanner deling.
even ter verduidelijking, ik wil hem paralel of usb aansluiten. Maakt me eigenlijk niet zoveel uit. Als ie maar werkt! Heb dus geen SCSI!
Ik heb ook problemen met mijn Scanjet 3300c. Die doet het wel, maar de kwaliteit die ik onder W98 had, heb ik niet meer. Ik ben zelf ook op zoek gegaan naar nieuwe drivers. Als ik deze probeer te installeren (het is een update) dan verschijnt er een error 9 op het scherm. Het schijnt problemen te hebben met het uitpakken van de bestanden.
Tevensheb ik al geprobeerd de helpdesk te mailen, lukt ook niet, omdat de URL niet klopt.
Volgende week nog maar es proberen zou ik zeggen.
Tevensheb ik al geprobeerd de helpdesk te mailen, lukt ook niet, omdat de URL niet klopt.
Volgende week nog maar es proberen zou ik zeggen.
Pagina: 1