Toon posts:

Dedicated server bij Idomein?

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ff een vraagje, ik ben op zoek naar een goedkope en stabiele aanbieder van een dedicated server, nu viel mijn oog op Idomein, voor 100 Euro per maand hebbie een Cobaltservertje met 50GB dataverkeer

Iemand ervaring met dit bedrijf mbt hun service en stabilteit van hun netwerk?

Verwijderd

dedictated voor 220 gulden per maand en 50gb dataverkeer? kan ik je nu al vertellen dat de service bagger is

• XorZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-06-2022

XorZ

Dat ligt vast ergens aan!

Op vrijdag 26 oktober 2001 14:21 schreef Kertje het volgende:
dedictated voor 220 gulden per maand en 50gb dataverkeer? kan ik je nu al vertellen dat de service bagger is
Mwoah... moet kunnen; Cobalts vereisen meestal (als ze werken) niet zoveel service... ;)

Verwijderd

Op vrijdag 26 oktober 2001 14:40 schreef XorZ het volgende:

[..]

Mwoah... moet kunnen; Cobalts vereisen meestal (als ze werken) niet zoveel service... ;)
psies....

voor die prijs is het vrijwel onmogelijk te krijgen wat ze aanbieden, ergens bezuinigen ze dus op...als je er niet voor over hebt om een ietsje meer te betalen zul je strax wel merken dat je dat beter wel had kunnen doen :+

• wouterve
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-02 16:49

wouterve

Swinger of States

zoek maar eens in http://groups.google.com op idomein, en kijk voor de gein ook eens op www.webhosters.nl . Een ding kan ik je alvast zeggen: je wordt er niet vrolijk van :).

• Peerke
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Peerke

Connection reset by Peerke

Zoek eens op GoT, lijkt me wel duidelijk waarom alle topics gesloten zijn met een slotje, nietwaar?

Peerke in action >:)
Modjes in action !!

"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2

Verwijderd

Topicstarter
Uhm, OK, heel slechte service zie ik. Maar hoe zit het met de verbinding, is die een beetje stabiel/snel?

Verwijderd

Op vrijdag 26 oktober 2001 19:27 schreef super-simon het volgende:
Uhm, OK, heel slechte service zie ik. Maar hoe zit het met de verbinding, is die een beetje stabiel/snel?
Dus jij vindt slechte service niet reden genoeg om er sowieso van af te zien? sorry maar |:(

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 26 oktober 2001 19:46 schreef Kertje het volgende:

[..]

Dus jij vindt slechte service niet reden genoeg om er sowieso van af te zien? sorry maar |:(
Voor dedicated server hebbie niet echt veel support nodig (correct me if I'm wrong), en tot nu toe ben ik snel en netjes behandelt (kheb nog nix besteld, misschien daarom)

Verwijderd

Op vrijdag 26 oktober 2001 19:49 schreef super-simon het volgende:

[..]

Voor dedicated server hebbie niet echt veel support nodig (correct me if I'm wrong)
wat dacht je als je hd crasht? Hun eigen netwerk onderhouden? en wat denk je als je server gereboot moet worden, moet je dan eerst een dag wachten?

Betaal toch gewoon 50 of 100 piek meer per maand ofzo, en ga bij een wat betere provider staan

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 26 oktober 2001 19:55 schreef Kertje het volgende:

[..]

wat dacht je als je hd crasht? Hun eigen netwerk onderhouden? en wat denk je als je server gereboot moet worden, moet je dan eerst een dag wachten?

Betaal toch gewoon 50 of 100 piek meer per maand ofzo, en ga bij een wat betere provider staan
En welke providers bieden voor 50 tot 100 piek per maand zoiets dan met wel een goeie verbinding/service??

• Weppel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-04 07:18
Tip van peerke = heel goed :)

• Peerke
  • Niet online

Peerke

Ga snel bij Idomein staan, dan zijn wij tenminste van het gezeik (cq gespam?) af.

Het is voortaan Advanced Networking & Servers, in case you didn't noticed, en geen speeltuin meer voor mensjes die op een stuiver liggen te n#ken enzo. Service kost nou eenmaal geld, en er is een gouden regel, namelijk goedkoop = duurkoop.

Modjes in action !!

-- © 2

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, niet bedoelt als spam, en ik ga nog ff verder zoeke of ik wat beters kan vinde. Thxs voor de reply's iig

• Peerke
  • Niet online

Peerke

je moet ff naar XorZ.nl gaan.

Ze adverteren met "XorZ Dedicated Hosting: Neem geen overkill! http://www.xorz.nl".

Lees ook [topic=302672/1/35]

Modjes in action !!

-- © 2

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 26 oktober 2001 20:43 schreef Peerke het volgende:
je moet ff naar XorZ.nl gaan.

Ze adverteren met "XorZ Dedicated Hosting: Neem geen overkill! http://www.xorz.nl".

Lees ook [topic=302672/1/35]
Wow, presies wat ik zoek ;)

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

spammerig, hosting-request
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.