Hoe mijn koetjes te laten grazen !

Pagina: 1
Acties:

• ronaldmathies
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb nu drie computers in gebruik voor het grazen maar allemaal hebben ze dezelfde username, ik heb gewoon de mapjes over gekopieërd naar verschillende computers.

Mijn probleem is nu dat het lijkt alsof degene die de laatste stats doorgeeft aan de server dat die lijdend is en de rest komt te vervallen, mijn gemiddelde daalt namelijk enorm per dag.

Ik heb 1 Athlon 1.5 Ghz. erop staan en eentje op 800 Mhz en eentje op 350 Mhz. Mijn athlon haalt makkelijk de 6 miljoen sleutels gemiddeld per seconden, toch zie ik een gemiddelde van 2 Miljoen op de stats server vermeld worden.

Kan het zijn dat de gegevens van de ene computer de gegevens van de andere overschijft ?

3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line

• Bobco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-10-2023

Bobco

I used to dream about Verona.

Op vrijdag 26 oktober 2001 14:16 schreef ronaldmathies het volgende:
Ik heb nu drie computers in gebruik voor het grazen maar allemaal hebben ze dezelfde username, ik heb gewoon de mapjes over gekopieërd naar verschillende computers.
Je hebt toch wel elke client zelf pakketjes op laten halen? Anders zijn alle 3 de machines bezig met het verwerken van dezelfde input en dat is natuurlijk hoe dan ook niet de bedoeling...

With the light in our eyes, it's hard to see.