Op vrijdag 26 oktober 2001 14:34 schreef wbeelen het volgende:
Kijk daar schieten we meer mee op weer 300 meg vrij en kan er weer wat opzetten, thx voor alle snelle reply's!
ik denk dat ik al weet wat je probleem is ...
Volgens mij staat je besturings-systeem (windows 98 of wat dan ook) er al een hele tijd op (Meer dan een jaar of zo).
En als je een programma wou verwijderen uit windows, nam je gewoon het icoontje van dat programma (of game) en gooide je dit in de prullenbak. Dit is (was) dus niet de goede methode. Je moet programma of games ALTIJD op de juiste manier verwijderen ! Nu heb je enkel het icoontje weg-gegooid, maar het programma zelf bleef gewoon op je HD staan

Wat moet je eens controlleren ? -> Klik een op 'start' , daarna op instellingen , configuratiescherm, software.
Hier zullen een hele boel programma (of games) staan die nog geinstalleerd staan in je computer. Doe daar eens een opruiming door op het desbetreffende programma te klikken die je wilt verwijderen en daarna te klikken op 'toevoegen/verwijderen'
Volg verder de instructies op het scherm.
Dit kan je verder doen tot wanneer alle programma verwijderd zijn die je wilt verwijderen !
Let op : Verwijder enkel diegene waarvan je zeker bent dat je ze mag verwijderen !!
Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)