Hoi,
ik heb een insteekkaartje gekregen, een ISA type uit 1987.
Ookwel het tijdperk van de standaarden, maar dan net niet standaard
Anyweg,
Het merk is Artisoft Inc.
Voorts de hint: LANtastic (tm)
Dus ik neem aan dat het netwerk gerelateerd is.
Dan de chipset: Opvallend grootte DILletjes van Zilog
Z84C....PSC waar .... is 4006 en 0008
Dan de uitgangen aan de buitenkant. Een 9 polige D female en male stekker (video?) en een soort van terminator. Een vrouwtje en zit nu op het mannetje uiteraard (man, ik lijk wel bioloog). Het is niet meer dan een blokje van 2 bij 1 cm..
Foto's volgen vanavond of morgenochtend.
Ik dacht zelf misschien dat je je video door kan lussen naar een 2e pc ofzo? Ik heb ook geen idee. Ik heb nog niet zwaar gezocht op google maar ach.. veel mensen hier vinden het leuk om zulke raadseltjes op te lossen!
Er zit trouwens ook een 20Mhz kristal op. En je kan met een jumper de IRQ (2,3,4,5) en Address instellen (0,1,..7)
Ook nog 2 lege jumper mogelijkheden met bijtitel: RP1 en RP2
Nu jullie!
groet
jasper
ik heb een insteekkaartje gekregen, een ISA type uit 1987.
Ookwel het tijdperk van de standaarden, maar dan net niet standaard
Anyweg,
Het merk is Artisoft Inc.
Voorts de hint: LANtastic (tm)
Dus ik neem aan dat het netwerk gerelateerd is.
Dan de chipset: Opvallend grootte DILletjes van Zilog
Z84C....PSC waar .... is 4006 en 0008
Dan de uitgangen aan de buitenkant. Een 9 polige D female en male stekker (video?) en een soort van terminator. Een vrouwtje en zit nu op het mannetje uiteraard (man, ik lijk wel bioloog). Het is niet meer dan een blokje van 2 bij 1 cm..
Foto's volgen vanavond of morgenochtend.
Ik dacht zelf misschien dat je je video door kan lussen naar een 2e pc ofzo? Ik heb ook geen idee. Ik heb nog niet zwaar gezocht op google maar ach.. veel mensen hier vinden het leuk om zulke raadseltjes op te lossen!
Er zit trouwens ook een 20Mhz kristal op. En je kan met een jumper de IRQ (2,3,4,5) en Address instellen (0,1,..7)
Ook nog 2 lege jumper mogelijkheden met bijtitel: RP1 en RP2
Nu jullie!
groet
jasper
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl