Toon posts:

windows xp networking werkt slecht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey tweakers,

hier even een topic over het zo geweldige windows XP. Bij mij is het namelijk zo dat de windows networking super traag verloopt tussen mijn windows XP systeem en mijn windows 98 systeem terwijl het tussen ME en XP wel weer goed gaat :S. Ik heb zoal voor ME als voor 98 dezelfde netwerk configuratie. Is dit een bug of heb ik hier alleen last van?!

GttZ, M >:)

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-08 09:03

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Nou dan ben je al verder dan mij, want ik krijg het tussen mijn XP bak en mijn 98 bak helemaal niet aan de praat...

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Verwijderd

Ik heb hier totaal geen last het werkt zelfs beter als eerst, laptop met ME op m'n XP bak werkt super en oude p200 mmx met win98 op m'n XP bak werkt super, zelfs internet werkt perfect die word geshared vanuit XP.
Snap ook niet wat er zo moeilijk aan is om dit werkend te krijgen maargoed.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 26 oktober 2001 15:06 schreef computeraap het volgende:
Ik heb hier totaal geen last het werkt zelfs beter als eerst, laptop met ME op m'n XP bak werkt super en oude p200 mmx met win98 op m'n XP bak werkt super, zelfs internet werkt perfect die word geshared vanuit XP.
Snap ook niet wat er zo moeilijk aan is om dit werkend te krijgen maargoed.
wat er zo moeilijk aan is, nou het werkt gewoon heel traag bij mij, zoals hierboven vermeldt: ik gebruik voor alle systemen dezelfde netwerk configuratie en netwerk communicatie tussen XP <-> ME gaat wel goed, maar tussen XP <-> 98 gaat het vanuit xp naar 98 bak traaaaaggg |:(

maargoed, ik verzin er wel wat op.. bedankt in ieder geval

Grtz, M

• Fatamorgana
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-08 04:17

Fatamorgana

Fietsen is gezond.

Heb ik dus met w2k. Van w2k naar 98 supertraag. Met 98 van w2k bestanden afhalen gaat snel. Erg weird. Misschien verkapte manier om te pushen dat alles w2k/XP gaat worden? Ik zie ze er wel voor aan.

Verwijderd

nou hier werkt alles perfect netwerkm is 3x zo snel als in win98 en zelfs me 400 mbit firewire netwerk loopt super

Verwijderd

Win98(se) Microsoft networking is idd heel erg slecht, altijd al zo geweest... :(

• x-wolf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-05-2024
Op zaterdag 27 oktober 2001 12:40 schreef Fatamorgana het volgende:
Heb ik dus met w2k. Van w2k naar 98 supertraag. Met 98 van w2k bestanden afhalen gaat snel. Erg weird. Misschien verkapte manier om te pushen dat alles w2k/XP gaat worden? Ik zie ze er wel voor aan.
Heb je wel SP2 geinstalleerd? Ik had dit probleem nl. ook maar het was over na het installeren van SP2.

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

'9x is gewoon heel traag in netwerken, lijkt mij niet aan XP te liggen.

Misschien kan het helpen op je XP netbeui te installeren, staat op je XP cd (Als je die hebt ;)). 9x praat namelijk geloof ik default Netbeui. XP doet filesharing over TCP/IP.

Verwijderd

[topic=298627/1/25]

Ik heb ook een topic geopend dat hierbij enigzins aansluit. Ik verdenk winXP als de boosdoenner :?
Pagina: 1