Toon posts:

Silverado in Rotterdam?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand van de medetweakers of er een winkel in Rotterdam de Silverado Noisecontrol CPU Cooler heeft liggen in zijn assortiment?

Ik heb mijn Athlon 1500+ op 1500Mhz draaien (150FSB) en wordt herkent als 1800+ en loopt als een tierelier en ben dik tevreden.
Idle is de CPU 47'C en is best lekker zo. Stressed komt hij op een 52'C. Is niet zoveel en kan makkelijk nog meer uitgehaald worden.
Er zit nu een simple coolertje op van Coolermaster. Werkt dus allemaal prima maar wil toch een Silverado op gooien. Maakt mijn systeempje wat meer 'af' :)
Ben benieuwd of ze hem in R'dam ergens hebben liggen. *D

• AK47
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-05-2024
Check de pricewatch van T.net ff...

• cyclone
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-08 19:29

cyclone

-=Hacking is my life=- (NOT)

Kan je vergeten .. de sjops in Rdam zijn nou niet echt twiekert gevoelig ..
:( :( :(:( :( :(:( :( :(:( :( :(:( :( :(:( :( :(
Misschien ff wachten op de HCC daagjes en anders inderdaad ff kijken op de pricewatch.

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...

Verwijderd

Know your problem

Verwijderd

Ik heb 'm bij Gistron vandaan.

• Rick2001
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-08 01:10

Rick2001

9950X delidded en direct die

Waarom een silverado ? Er zijn voor hetzelfde geld betere coolers te koop. (En ik bedoel niet dat die ook luider zijn)

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB

Verwijderd

Silverado is zo passe >:) Veel tweakers doen 'm weg (net als ik) voor beter CPU coolers, dus check de PriceWatch eens van tijd tot tijd.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm ziet er naar uit dat jullie de Silverado afkeuren.
Ik heb net mijn FOP38 gemod met schakelaatje zodat ik hem kan schakelen van 7 naar 12V. Dat werkt ook.
Maar voor welke cooler zou jij gaan Nebuchadnezzar?
Wat voor mij de voorkeur heeft is dat hij stil moet zijn en goed koelt. Maargoed dat willen wij allemaal maar ik wil er wel wat geld voor geven en dat is wat niet iedereen wil ;)

Verwijderd

Op vrijdag 26 oktober 2001 19:00 schreef CRiViT het volgende:
Hmm ziet er naar uit dat jullie de Silverado afkeuren.
Maar voor welke cooler zou jij gaan Nebuchadnezzar?
Wat voor mij de voorkeur heeft is dat hij stil moet zijn en goed koelt. Maargoed dat willen wij allemaal maar ik wil er wel wat geld voor geven en dat is wat niet iedereen wil ;)
Zie mijn signature en mijn [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/35805]posts[/url] :Y) voor uitgebreide informatie over de Alpha PAL8045T.

• nova
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 16:20
op deze site moet je een winkel kunnen vinden die het verkoopt.

www.eqp.nl

"Like almost everyone who uses e-mail, I receive a ton of spam every day. Much of it offers to help me get out of debt or get rich quick. It would be funny if it weren't so irritating." - Bill Gates

Verwijderd

ik weet wat je bedoeld
Pagina: 1