Toon posts:

Gekloot met flashcard bij AGFA CL34 camera...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds 3 dagen de CL34... Prachtig apparaatje, mooi LCD schermpje en superscherpe foto's. Heb er meteen een (extreMEmory) 32mb compact flashcard bij gehaald. Maar als ik die als geheugen gebruik, krijg ik bij de helft van de foto's bij het bekijken, dat ie OF vastloopt OF zegt "kan beeld niet lezen" ;(
Iemand soortgelijke ervaringen met CL34 of met zelfde problemen bij andere camera's?
Greetz!

Verwijderd

wat gebruik je om de foto's over te zetten? Ik heb met m'n CL20 af en toe moeite om de 1e over te zetten als ik PhotoEnhance aan heb staan. Probeer eens alles te selecteren behalve de 1e

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 29 oktober 2001 19:18 schreef Bjorntje het volgende:
wat gebruik je om de foto's over te zetten? Ik heb met m'n CL20 af en toe moeite om de 1e over te zetten
Nee... ligt het niet aan. Heb LCD-schermpje en kan ze daar al niet op zien. Maar ga het nu proberen met een Flashkaart die wordt aangeraden op de AGFA-site. (kwam ik later achter)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:07
heb je dat nieuwe kaartje eerst een keer GOED geformatteerd?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 29 oktober 2001 21:01 schreef Cutebritney het volgende:
heb je dat nieuwe kaartje eerst een keer GOED geformatteerd?
Ja... zo ver was ik nog wel! *D
Maar na het gekloot de agfa-helpdesk gebeld en die zeiden dat mijn problemen konden komen doordat ik een flashkaart had gebruikt die niet werd aangeraden door AGFA (cf-gecertificeerd ofzo)

Verwijderd

yup daar is inderdaad meer gezeik mee.

Gewoon Dane-Elec of Sandisk erin gebruiken

Verwijderd

Topicstarter
Gewoon Dane-Elec of Sandisk erin gebruiken
Heb nou inderdaad een Dane-Elec besteld!
Pagina: 1