Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Verwijderd
Wowie! Thanks!
Ik heb het nog niet getest met andere browsers, maar in Explorer 5.01 zijn de randjes inderdaad weg!
Ik heb het nog niet getest met andere browsers, maar in Explorer 5.01 zijn de randjes inderdaad weg!
Hmhm, semi server site script (ssss) maar verlangt toch nix extra van je hostingprov?
Verwijderd
Duh.. ik bedoelde of er geen gekke foutmeldingen zouden optreden bij netscape en andere fop-browsers.
Verwijderd
Ik doe hetzelfde op een andere manier:
Sitenaam
Werkt ook prima en is ook bij buttons in formulieren te gebruiken.
Sitenaam
Werkt ook prima en is ook bij buttons in formulieren te gebruiken.
Hey dit is iets waar ik me ook al bij diverse projecten aan geirriteerd heb. De oplossing is vrij simpel! Thanks
Hoi, Ik weet dat dit een oude topic is maar misschien kan iemand me helpen.
Ik heb ook het probleem van die randjes, alleen bij deze oplossing raak ik ook mijn 'active link' kwijt, die ik juist een bepaalde kleur heb gegeven, ik heb geen idee hoe ik dit moet oplossen.
Iemand anders wel een idee?
of moet ik kiezen tussen randjes + active link of geen randjes en geen active link....
Ik heb ook het probleem van die randjes, alleen bij deze oplossing raak ik ook mijn 'active link' kwijt, die ik juist een bepaalde kleur heb gegeven, ik heb geen idee hoe ik dit moet oplossen.
Iemand anders wel een idee?
of moet ik kiezen tussen randjes + active link of geen randjes en geen active link....
"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel
Pagina: 1