Jongens, kheb een rio volt met de nieuwste firmware (2.10). Maar ik heb het iedee dat mijn rio veel langer over het laden doet dan normaal. Als ik namelijk op play druk (om hem aan te doen) heb ik pas na 30 sec. geluid. De bios loaden istie zo mee klaar, maar het laden van de cd duurt wel ff 25 sec
. Mijn vraag : is dit bij jullie ook zoen hebbie misschien nog suggesties ? (oja, tis lite on RW met 60 mp3tjes) thnx alvast
>> Gadget Talk <<
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
RW zijn altijd langzaam en probeer meer met mappen te werken.
ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)
misschien ligt het wel aan de rw, in ieder geval thnx (mappen helpt nix)
Verwijderd
Ik gebruik alleen CDr. CDrw had ik ook problemen mee: langzaam met inladen en slaat nummers over met inladen 
Maarre CDrs doen het perfect! (MMore en Platinums)
Maarre CDrs doen het perfect! (MMore en Platinums)
Verwijderd
Heb je er geen multisession CD van gemaakt, waarbij de CD op dit moment nog niet gesloten is? Als ie ook nog niet gesloten is, zijn mij batterijen al na 2,5 uur leeg, en duurt het laden volgens mij ook ffies langer.
mzzls, marco
mzzls, marco
Verwijderd
Ik had hetzelfde probleem met de Imp250: na 4 sessies ging zij steeds langzamer opstarten. Nadat ik de cdrw had gewist en opnieuw had gebrand, laadde zij veel sneller..
Verwijderd
Gebruik eens een ander merk RW'cd's , heeft bij wel geholpen.
Ik had eerst een "bestmedia" 80min RW.
Het duurde erg lang om de cd te lezen, nu gebruik ik Philips & Sony CD RW's deze werken veel beter (bijna net zo goed als een normale cd r.
Ik had eerst een "bestmedia" 80min RW.
Het duurde erg lang om de cd te lezen, nu gebruik ik Philips & Sony CD RW's deze werken veel beter (bijna net zo goed als een normale cd r.
Bij de IRiver 350 (SlimX) is dat ook: Hoe slechter de cds zijn, des te langer duurt het voordat hij zijn buffer (in dit geval 480s) heeft volgegooid. Volgens mij staat dat zelfs in de handleiding dat dit het geval kan zijn bij slechte kwaliteit cds.
Inderdaad kan ook de multisessie de oorzaak zijn.
Inderdaad kan ook de multisessie de oorzaak zijn.
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
Pagina: 1