Kan iemand ff mijn vraag beantwoorden

Pagina: 1
Acties:

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-12 16:47

backupdevice

No Risk , Full Push

Topicstarter
[topic=301617/7] onderaan stel ik een vraag, en in een ander topic ook en ik krijg steeds geen antwoord!!!

Gaat om dat mijn firewal melding geeft dat vanaf deze site contact gezocht wordt met mijn pc. Het is niet mijn bedoeling om te schoppen of om te stoken.

Ik wil graag weten hoe dat komt?? Dus als iemand die er verstand van heeft antwoord kan geven??

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Heb je misschien een logdumpje van die melding? Zo kan ik er weinig mee...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Topicstarter
helaas niet. of je moet mij vertellen hoe ik die uit NAV firewall kan krijgen

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op vrijdag 26 oktober 2001 10:25 schreef Blue_White_Army het volgende:
Maar als jullie op deze manier checken of iemand een bannerblocker gebruikt is dat tegen de regels. Ik mag geen bannerblocker gebruiken( doe ik ook niet), maar van deze site komener wel signalen naar mijn firewall die met tweakxp contact willen maken. Dat mag ook niet!!
Als jou firewall denkt dat T.net met TweakXP contact probeert te maken dan is TweakXP blijkbaar een server. Dat mag ook niet van je provider!! :P Maar serieus:
Dus leg mij maar eens uit hoe jullie zien dat er iemand een bannerblocker gebruikt. Als dat komt omdat julle gaan scannen daarop zijn julie ook fout. Ik ben namelijk niet blij met poortscans, vooral niet om contact te krijgen met een programma op mijn pc!!
Niet, dat kunnen we niet zien of controleren of op scannen.

Neemt niet weg dat ALS we er toch achter komen, bijvoorbeeld omdat je zelf loopt te roepen van "ik gebruik lekker een blocker :P" of je post hier op LA een screenshot van Tweakers.net waarop in plaats van een banner "blocked" staat, tja.. dan heb je het aan jezelf te danken.

Er is wel een systeem in ontwikkeling dat bannerblockers herkent en bij ontdekking ervan de site weigert te laden. WebAds zou dit ook willen installeren, maar ik heb geen idee wanneer en of dat wel goed werkt.

Professioneel Hyves-weigeraar

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Topicstarter
Kijk,dank je wel, hier heb ik wat aan.

Is het eigenlijk wel legaal als webads dat gebruikt???

Thx voor je repley

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:33
Op vrijdag 26 oktober 2001 11:43 schreef WouterTinus het volgende:

[..]

Als jou firewall denkt dat T.net met TweakXP contact probeert te maken dan is TweakXP blijkbaar een server. Dat mag ook niet van je provider!! :P Maar serieus:
[..]

Niet, dat kunnen we niet zien of controleren of op scannen.

Neemt niet weg dat ALS we er toch achter komen, bijvoorbeeld omdat je zelf loopt te roepen van "ik gebruik lekker een blocker :P" of je post hier op LA een screenshot van Tweakers.net waarop in plaats van een banner "blocked" staat, tja.. dan heb je het aan jezelf te danken.

Er is wel een systeem in ontwikkeling dat bannerblockers herkent en bij ontdekking ervan de site weigert te laden. WebAds zou dit ook willen installeren, maar ik heb geen idee wanneer en of dat wel goed werkt.
en dat systeem is alweer gekraakt.

Trouwens, jullie verkopen die ad ruimte toch niet, dus blokcen maakt geen zak uit

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op vrijdag 26 oktober 2001 11:44 schreef Blue_White_Army het volgende:
Kijk,dank je wel, hier heb ik wat aan.

Is het eigenlijk wel legaal als webads dat gebruikt???

Thx voor je repley
Zolang het bij een java(script)/php systeem blijft is het legaal, jij kiest er immers zelf voor om de pagina te laden. Als ze gaan scannen ofzo (wat mij niet echt efficiënt/mogelijk lijkt) dan niet, zullen ze dan ook niet doen.

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op vrijdag 26 oktober 2001 11:47 schreef xxxMaverick het volgende:
Trouwens, jullie verkopen die ad ruimte toch niet, dus blokcen maakt geen zak uit
De dekking is niet om over naar huis te schrijven nee, maar het beetje dat er is moet wel de hele site betalen. Dus blocken maakt wel degelijk uit.

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Topicstarter
wouter, bedankt jongen!!!! :)

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Zo'n systeem zou betekenen dat heel Tweakers.net platgaat als adserver.webads.nl weer eens niet functioneert.. dat lijkt me ook niet echt handig. :)

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op vrijdag 26 oktober 2001 11:47 schreef WouterTinus het volgende:

[..]

Zolang het bij een java(script)/php systeem blijft is het legaal, jij kiest er immers zelf voor om de pagina te laden. Als ze gaan scannen ofzo (wat mij niet echt efficiënt/mogelijk lijkt) dan niet, zullen ze dan ook niet doen.
Uhmmmmm.
Dus als ik een site laadt, dan weet ik van tevoren wat de javascript/php doet????
Pagina: 1